چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب ویژه دهه فجر

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان مرکزی از برگزاری دوره‌هاي آموزشي ورزشي ویژه طلاب و روحانیون وخانواده های آنان، در این استان خبر داد.

  حجت‌الاسلام قنبرعلی خادمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اراک با اعلام این خبر، گفت: با رايزني‌های انجام شده با ادارات كل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان مركزي و پس از اخذ تخفيفات ويژه، دوره‌هاي آموزشي ورزشي ویژه طلاب و روحانیون و خانواده های آنان در سراسر استان برگزار مي‌شود.

 وی در رابطه با برگزاري دوره‌هاي آموزشي ورزشي در اراك، افزود: در شهرستان اراک ثبت‌نام دوره‌هاي آموزشي در رشته‌هاي تيراندازي با كمان، تكواندو، جودو و تنيس روي ميز از طريق مراجعه به هيئت‌هاي ورزشي مربوطه انجام می گیرد.

 مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان مرکزی در خصوص ثبت‌نام دوره‌هاي آموزشي در رشته‌ شنا و  آب درماني و ورزش در آب ويژۀ بانوان نیز گفت: متقاضیان از طريق مراجعه به استخر فرهنگيان واقع در اراك، پل برق، انتهاي خيابان فتح شياكوه، خانه معلم  و ارائه كارت شناسايي حوزوي و يا معرفی نامه از حوزه و واريز وجه ثبت‌نام به شماره حساب اعلامي از سوي مديريت استخر، می توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند.

  وی با اعلام این که دوره‌هاي آموزشي ورزشي در شهرستان‌هاي استان مرکزی نیز برگزار می گردد، خاطر نشان کرد: طلاب و روحانيون و خانواده های آنان، ساکن در شهرستان های استان می توانند با مراجعه به هيئت‌هاي ورزشي مربوطه  در رشته‌هاي شنا، تيراندازي با كمان، تكواندو، جودو و تنيس روي ميز ثبت نام کنند.

  حجت‌الاسلام خادمی در خصوص مدارک مورد نیاز ثبت نام شرکت در دوره‌هاي آموزشي ورزشي، گفت: ارائه كارت شناسايي حوزوي و يا معرفی نامه از حوزه و همچنین ارائه شناسنامه نيز علاوه بر مدارك حوزوي براي افراد تحت تكفل الزامي مي‌باشد.

  مدیر مرکز خدمات حوزه‌ علمیه استان مرکزی در پایان تصریح کرد: فعالیت های ورزشی باعث تقویت بنیه جسمی، نشاط روحی و حفظ شادابی و سلامت انسان می گردد و این مرکز نگاه ویژه ای به ارائه خدمات ورزشی به طلاب و روحانیون و خانواده های آنان دارد.

انتهای پیام
    

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha