پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024

مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه در راستای نوآوری در برنامه‌های آموزشی خود و استفاده از ظرفیت فن‌آوری ارتباطات، دوره غیرحضوری آموزش حفظ قرآن و نهج‌البلاغه را طراحی نمود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، مدیر مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه گفت: این طرح به منظور ایجاد بستر مناسب جهت‌فراگیری از طریق دیداری و شنیداری و رفع محدودیت زمانی و مکانی برای همه علاقمندان به حفظ آیات الهی طراحی شده است.

حجت‌الاسلام رضازاده افزود: این طرح فرصت برابر و بدون محدودیتی برای برادران و خواهران مهیا نموده است.

وی تصریح کرد: تلاش شده از روش‌های نوین و متناسب با شرایط فراگیر به منظور دسترسی بهتر و کیفیت آموزش بالاتر استفاده شود.

مدیر مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه، مدت طرح را چهار سال و دو ماه عنوان کرد و گفت: کسانی که زمان و توانایی بیشتری دارند می‌توانند با هماهنگی و برنامه‌ریزی مناسب، زودتر از موعد، حفظ خود را به اتمام برسانند.

وی به محتوای آموزشی این طرح اشاره کرد و بیان داشت: حفظ قرآن، ترجمه و مفاهیم آیات و روایات، دوره‌های تجوید، صوت و لحن از برنامه‌های آموزشی این مؤسسه است.

حجت‌الاسلام محمد رضازاده در تشریح فرآیند ثبت نام و استفاده دانش‌پژوهان از آموزش‌های غیرحضوری این مؤسسه بیان داشت: بسته آموزشی، بعد از ثبت نام برای متقاضیان ارسال می‌شود، کسانی که امکان استفاده از اینترنت را دارند می‌توانند از طریق سایت این مؤسسه به نشانی www.2noor.com در کلاس‌های آموزشی مؤسسه شرکت کنند.

علاقمندان جهت ثبت نام، مدارک لازم شامل دو قطعه عکس، تصویر شناسنامه، تصویر آخرین مدرک تحصیلی و تصویر فیش واریزی را به نشانی قم صندوق پستی 335-37165 ارسال دارند و داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 7745480-0251 تماس بگیرند.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha