شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مقنی

حوزه/ ثبت نام آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج البلاغه حوزه های علمیه از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مدیر دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه های علمیه از برگزاری آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج البلاغه از سوی دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه های علمیه به صورت سراسری در مراکز استان ها خبر داد.

وی ابراز داشت: بر اساس مصوبه 81 شورای عالی حوزه های علمیه مبنی بر ارج نهادن به تلاش طلاب حافظ قرآن و نهج البلاغه در رشته های ثلث، نصف و کل قرآن، این آزمون به صورت سالانه برگزار می شود.

مدیر دفتر قرآن و عترت معاونت تهذیب حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: این آزمون در روز جمعه پانزدهم آبان ماه سال جاری از ساعت 9 صبح به صورت همزمان در مدیریت های استانی حوزه های علمیه کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام مقنی با بیان این مطلب که شرکت کنندگان در این آزمون در 2 بخش کتبی و شفاهی حفظ و ترجمه و مفاهیم مورد ارزیابی قرار می گیرند، تصریح کرد: ثبت نام این آزمون از اول شهریورماه سال جاری تا پانزدهم مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار داشت: حافظان قرآن و نهج البلاغه می توانند در یکی از رشته های حفظ کل، نصف و ثلث بر اساس آیین نامه آزمون، از طریق سایت معاونت آموزش و امور حوزه های علمیه http://howzeh-qom.comو همچنین سامانه اختصاصی نجاح اقدام به ثبت نام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha