جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024

یکی از اساتید سطح عالی حوزه گفت: در وقایع 25 بهمن هدف دشمن اصل نظام و رهبری بود در این شرایط وظیفه دینی ماست که ساکت نمانیم و این فتنه‌گران را سرکوب کنیم.

به‌گزارش مرکز خبر حوزه، آیت الله فقیهی، صبح امروز در آغاز درس خارج خود گفت: همان حرکتی که آمریکا و رژیم‌ صهیونیستی در خارج از کشور برای نابودی انقلاب اسلامی ایران انجام می‌دهند، توسط فتنه‌گران در داخل کشور انجام شد.

وی تصریح کرد: این که بگوییم فتنه‌گران عقلشان نرسیده و غفلت کرده‌اند، دیگر قابل قبول نیست، چون حرکت آنها اسلام را هدف گرفته است پس نباید سکوت کنیم.

این استاد عالی حوزه گفت: امروز دیگر بهانه تخلف در انتخابات مطرح نیست بلکه هدف نابودی اسلام است پس وظیفه شرعی داریم که با آن مقابله کنیم و نگذاریم چنین حرکاتی در آینده ایجاد شود.

آیت الله فقیهی با ابراز تاسف از این که گروهی در داخل کشور در اختیار آمریکا و رژیم‌ صهیونیستی به دنبال محقق ساختن اهداف شوم آنها هستند، گفت: افرادی که به دستور غرب عمل می‌کنند، دشمن اسلام هستند.

وی با بیان اینکه وجود وحدت در جامعه باعث ترقی و پیشرفت آن می‌شود خاطرنشان ساخت: هر چیز که به این وحدت صدمه بزند و یا اخلالی در آن وارد کند موجب شکست جامعه خواهد شد.

وی با بیان این که اختلاف نظر علمی و منطقی در راه تکامل جامعه تاثیر فراوانی دارد، گفت: اختلافی که امروز از سوی فتنه‌گران در جامعه ما ایجاد شده است، نه تنها در راستای پیشرفت جامعه نیست، بلکه جامعه را به خطر نابودی نزدیک می‌کند.

این استاد سطح عالی حوزه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی و فرارسیدن هفته وحدت به وجود وحدت میان شیعیان و اهل تسنن، خاطرنشان ساخت: شرایط امروز جامعه و گسترش انقلاب به کشورهای اسلامی باعث شده است که وحدت شیعه و سنی بیشتر از گذشته احساس شود.

وی ادامه داد: مسلمانان از انجام هر کاری که باعث از بین رفتن وحدت می‌شود و ایجاد اختلاف می‌‌کند خودداری نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha