سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پیامی از حضور غرورآفرین ملت حماسه‌ساز ایران اسلامی در انتخابات نهمین دروه مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

به گزارش مرکز خبر حوزه، متن پیام این نهاد حوزوی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور غرورانگیز ملت حماسه ساز ایران اسلامي در انتخابات روز دوازدهم اسفند ماه،‌ برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی بود. آری، ملت شریف ایران‌ به‌رغم توطئه‌های چند ماهه استكبار جهاني، با حضور فراگیر و امید آفرین خود در پای صندوق‌های رأی، حماسه دیگری را آفرید و همان گونه که مقام معظم رهبری«مدظله‌العالي» در روزهای پیش از انتخابات پیش بینی کرده بودند، سیلی سخت دیگری بر چهره استکبار جهانی نواخت.

انتخابات دوازدهم اسفند به خوبی نشان داد که ملت ایران که همانا پیش کسوت کشورهای اسلامی در بیداری است، امروز نیز می‌تواند الگوی خوبی از مردم سالاری دینی، حفظ استقلال و آزادی، پایبندی به ارزشها، گفتمان ايمان و عدالت، کانون پیشرفت معنوی و مادی و خار چشم دشمنان اسلام باشد.

آنچه در این میان مهم است لزوم قدردانی و قدرشناسی نمایندگان منتخب ملت نسبت به مردم همیشه در صحنه و وفادار ایران اسلامي و اهتمام به خدمت خالصانه و دلسوزانه نسبت به آنان است. از مهمترین نکات پس از انتخابات، لزوم تبدیل رقابت به رفاقت و همدلی است که کاندیداهای محترم باید نسبت به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سپاس به درگاه احديت، این حماسه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری «مدظله العالي»، مراجع عظام تقليد و علماء اعلام «دامت بركاتهم» و عموم ملت شریف ایران تبريك عرض نموده و از همة كساني كه با تلاش و پي‌گيري خود زمينه تحقق اين افتخار ملي اسلامي را فراهم نموده‌اند مخصوصاً‌ شوراي محترم نگهبان، وزارت كشور، دست‌اندركاران اجرايي و نظارتي، نيروهاي نظامي و انتظامي و رسانه‌هاي عمومي بويژه صدا و سيماي جمهوري اسلامي قدرداني مي‌نمايد و براي نمايندگان منتخب مجلس شوراي اسلامي آرزوي موفقيت دارد.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha