یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024

در مراسمی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و ائمه جماعات و طلاب وفضلای حوزه علمیه قم، از شبکه مجازی مساجد استان قم رونمایی شد.

به  گزارش خبرگزاری  حوزه، در این مراسم که پیش از ظهر امروز در سالن همایش‌های اداره کل تبلیغات اسلامی قم برگزار شد،‌ علاوه بر رونمایی از شبکه مجازی مساجد استان قم با عنوان «محراب»، از برگزیدگان تفسیر و مفاهیم قرآن کریم و تجلیل از فعالان تابستانی اوقات فراغت تجلیل شد.

بر اساس این گزارش، در این آیین دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، حجج السلام اسکندری، مدیر کل تبلیغات اسلامی قم، چهل‌اخترانی، رئیس شورای هیئات مذهبی قم و نیز محمد علی بختیاری‌زاده، دبیر شورای هیئات مذهبی قم به ایراد سخن پرداختند.

حجت‌الاسلام چهل‌اخترانی در این مراسم با اشاره به اهانت صورت گرفته به ساحت مقدس نبی اکرم(ص)، اظهار داشت: تمامی هیئت‌های مذهبی، حسینیه‌ها،‌ تکیه‌ها در قم این حرکت را محکوم کردند و خشم و انزجار خود را نسبت به این عمل وقیح، اعلام کردند.

وی با اشاره به این که خداوند و ملائک بر پیامبر(ص) درود می‌فرستند، ادامه داد: نقشه‌های جنایت‌کاران علیه مسلمانان و ساحت نبی اکرم(ص) همواره با شکست روبرو خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود در پایان این مراسم، از برگزیدگان تفسیر و مفاهیم قرآن کریم و فعالان دوره تابستانی تجلیل به عمل آمد و از شبکه مجازی مساجد استان قم رونمایی شد.

313/ 15

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha