دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024

تجمعات و اعتراضات مسلمانان تا ریشه‌کن شدن استکبار و کسانی که در راستای توهین به اسلام، مسلمانان و پیامبر رحمت(ص) قدم بر می‌دارند، ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفیان در تجمع اعتراض‌آمیز  بانوان طلبه نسبت به اهانت صورت گرفته به  ساحت مقدس نبی اکرم(ص) که در جامعه‌الزهرا(س) برگزار شد، اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) 1400 سال گذشته دستوراتی را از سوی خدا برای هدایت و نجات بشر آوردند و مکتب اسلام را پایه‌ریزی کردند، ولی امروز با گذشت این مدت طولانی، در غرب، علیه ایشان فیلم موهن می‌سازند و کاریکاتور‌هایی را به شخصیت ایشان نسبت می‌دهند.

وی با مطرح کردن این که چرا نسبت به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) توهین انجام می‌شود ادامه داد: دین و مکتب اسلام برای رهایی انسان‌ها از زیر ظلم آمد و نبی اکرم(ص) طرفدار مظلوم و دشمن ظالم بود و به همه ما آموخت انسان تنها در برابر خدا خاضع باشید و در برابر مستکبران و ظالمان بایستد.

معاون فرهنگی- تربیتی جامعه‌الزهرا(س) اضافه کرد: این دین الهی می‌گوید، چرا باید در دنیا ظلم باشد و استکبار جهانی عده‌ای را به زیر سلطه درآورد؛ چرا اسرائیلی‌ها باید فلسطینی‌ها را از خانه‌هایشان بیرون کنند؟ در این شرایط،‌ مستکبران، فاسدان و ظالمان برای نابودی این مکتب، رئیس این مکتب را مورد هجمه قرار داده‌اند.

وی با اشاره به معرفی رسول اکرم(ص)‌ به عنوان فردی خشونت طلب در فیلم موهن اظهار داشت: این‌ها می‌خواهند مکتب پیامبر را که مکتب مهربانی است،‌ را در جهان نابود سازند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفیان با تأکید بر اهمیت تجمع مسلمانان و راهپیمایی‌های آنها نسبت به این توهین صورت گرفته، اظهارداشت: تجمع ما نشان دهنده حمایت پیامبر(ص) و مکتب اسلام است. این تجمع به جهانیان می‌گوید که ما زنده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم به پیامبرمان که نماد مکتب و عزت ماست، توهین شود.

معاون فرهنگی - تربیتی جامعه‌الزهرا(س) در پایان خاطرنشان ساخت: تجمعات و اعتراضات مسلمانان تا ریشه‌کن شدن استکبار و کسانی که در راستای توهین به اسلام، مسلمانان و پیامبر رحمت(ص) قدم بر می‌دارند، ادامه خواهد داشت.

313/ 15

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha