سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پیامی ارتحال عالم رباني حضرت آيت حاج سيد عزالدين زنجاني را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،متن پیام تسلیت این مرجع تقلید بدین شرح است.

بسمه تعالي

اذا مات العالم ثلم في الاسلام ثلمة لايسد‌ها شيء

رحلت عالم رباني و فقيه صمداني حضرت آيت الله آقاي حاج سيد عزالدين حسيني زنجاني رضوان الله تعالي عليه موجب تأثر و تأسف شديد گرديد.

آن فقيه بزرگوار، از استوانه‌هاي بزرگ علمي بودند كه ساليان متمادي عمر پربركت خود را در ترويج و نشر شريعت غرّاء و تربيت فضلا وعلما و طلاب گذراند و با اخلاق كريمه‌ و فضايل ومكارم اسلامي، مربي بزرگ براي تشنگان طريق عبوديت و معنويت و استاد جليل القدر براي حوزه‌هاي علميه بود.

حقير از زماني كه آن فقيد سعيد در درس مرحوم آيت الله العظمي آقاي حجت قدس سره استاد بزرگوارمان شركت مي‌كرد، با ايشان آشنا بوده و اخلاص و ارادت به آن مرحوم داشتم.

ايشان داراي ذهني نقاد و استعدادي فراوان وعلاقه‌اي سرشار در كسب معارف نوراني اهل بيت و فقه آل محمد عليهم السلام بود و بحمدالله به مقامات والاي علم و عمل و فقاهت رسيد.

فقدان اين فقيد عالي مقام براي حوزه‌هاي علميه، ضايعه‌اي جبران‌ناپذير است.

انا لله و انا اليه راجعون

اين مصيبت را به آستان مقدس حضرت بقية الله الاعظم ارواح العالمين له الفداء وبه حوزه‌هاي علميه به خصوص به حوزه‌ مقدسه مشهد و حضرات آيات عظام و علماي اعلام، مومنين و بيت معظم آن مرحوم به ويژه آيت الله زادگان مكرم تسليت گفته و غفران الهي وترفيع درجات براي آن فقيد سعيد وصبر جميل و اجر جزيل براي بازماندگان محترم از خداوند متعال مسئلت دارم.

سوم رجب المرجب 1434

لطف الله صافي

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha