پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکیدبر نهادینه سازی انفاق در کشور گفت: گسترش انفاق شکوفایی اقتصادی کشور را در پی دارد.

آیت الله  شاهچراغی در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه با اشاره به قرار گیری در هفته اکرام وانفاق اظهارداشت: ماه مبارک رمضان ، ماه میهمانی خداوند بوده و همه مومنین باید از فرصت این ماه به خوبی بهره ببرند.

وی با اشاره به چندین برابر شدن ثواب اعمال در ماه مبارک رمضان افزود : با توجه به این مهم، باید در این ماه اهتمام بیشتری به اعمالی چون دعا و نیایش، نماز،قران خوانی و اکرام و انفاق داشت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، ماه رمضان را ماه انفاق عنوان کرد و گفت: یکی از نشانه های مومن تقوا بوده و از طرفی از جمله آثار تقوا انفاق می باشد لذا اهتمام به این مسئله بر  میزان تقوی مومنان نیز می افزاید.

وی با تاکید بر نهادینه سازی فرهنگ انفاق  در جامعه ابرازداشت: انفاق دارای اقسام مختلفی بوده و تنها به مادیات نیست بلکه  این مسئله دامنه وسیعی دارد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه همه باید از امام حسن(ع) در زمینه اکرام و انفاق الگو بگیریم ابرازداشت : هفته اکرام فرصت بسیار مناسبی برای بهره مندی از ثواب این ماه پر فضلیت است.

وی اذعان داشت: توجه به انفاق علاوه بر جنبه معنوی خود در شکوفایی اقتصادی کشور هم تاثیر بسزایی دارد بطوریکه اگر افراد توانمند از افراد مستمند دستگیری نمایند قطعا وضعیت اقتصادی کشور هم بهبود یافته و شکوفا می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha