پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024

امروز دشمنان به قدری از پیشرفت جایگاه ایران در صحنه‌های بین‌المللی عصبانی هستند که بدون تفکر دست به هر اقدامی می‌زنند.

آیت الله سید محمد شاهچراغی در گفتگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه، با محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر سفارت ایران در لبنان،  اظهارداشت: این حوادث تروریستی در ادامه دشمنی‌های استکبار جهانی با تنها منادی اسلامی واقعی در جهان یعنی ایران است.

وی با اشاره به پیشرفت های ایران به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری افزود: امروز دشمنان به قدری از پیشرفت و جایگاه ایران در عرصه‌های  بین الملل عصبانی هستند که بدون تفکر به هر اقدامی دست می زنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و با حمایت‌های مالی عمال خود فروخته خود یعنی عربستان و رژیم منحوس صهیونیستی دست به دست هم داده اند که نه تنها ریشه ایران بلکه ریشه تشیع را بزنند اما غافل از آنکه  خداوند حافظ ایران بوده و اسلام ناب سراسر جهان را فرا خواهد گرفت، این وعده الهی است.

وی با تاکید بر هوشیاری مسلمانان جهان در مقابل این توطئه ها ادامه داد: امروز دشمنان که از جنگ فیزیکی   وتحریم ها  به نتیجه نرسیده اند در صدد ایجاد اختلاف بین شیعیان و اهل سنت هستند لذا امروز ما باید از هرگونه اقدام وحدت شکن پرهیز کنیم لذا دنیای اسلام امروز نیازمند هوشیاری  و اتحاد است

امام جمعه سمنان، با تاکید براینکه اقدامات تروریستی چون حادثه سفارت ایران در بیروت نشان از دست پاچگی و ضعف دشمنان است، ابرازداشت: امروز استکبار جهانی  توسط فرزند نامشروع خود یعنی وهابیت به مبارزه علنی با تشیع و ایران پرداخته و اینگونه اقدامات تروریستی نشان از هم گسیختگی صف دشمنان  می باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود ضمن درخواست از مسئولان برای پیگیری سریع حادثه تروریستی سفارت ایران در بیروت ، بر مراقبت جدی از دیگر دفاتر سفارت ایران در کشورهای مختلف تاکیدکرد. 

انتهای پیام 18/313

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha