سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
خط

خوشنویسی، از دیرباز در بین علماء و روحانیون، از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده که اهتمام خاصی نسبت به این امر داشتند و این مسأله در آثار به جای مانده از آنان به خوبی مشاهده می شود.

حجت الاسلام محمد علی سلطانی مدیر مدرسه جوادالائمه گرمسار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در این باره گفت: پیامبر اسلام(ص)، خط زیبا و نیکو داشتن را به روشن شدن حقیقت مرتبط دانسته که بر همین اساس کلاس های کارگاهی آموزش خوشنویسی برای طلاب گرمساری فراهم شده تا از آن بهره مند شوند.

مدیر حوزه علمیه گرمسار افزود: اهمیت خط و نوع نوشتن در انتقال بهتر پیام از سوی نویسنده، ارتباط فوق العاده ای داشته و طلاب از طریق نوشتار زیبا می توانند، در تبلیغ خود نیز از آن بهره ببرند.

وی در ادامه به انگیزه برگزاری کارگاه آموزش خوشنویسی اشاره کرد و افزود: مغتنم شمردن فرصت طلاب در راستای اهداف آموزشی و تربیتی و توجه ویژه بزرگان دینی و مذهبی در انتقال بهتر مفاهیم دینی سبب شد تا تصمیم به برگزاری چنین کارگاهی گرفته شود.

حجت‌الاسلام سلطانی در خصوص مدرّس کارگاه خوشنویسی گفت: استاد خوشنویس آقای پیام رشیدی، عضو انجمن خوشنویسان و مدرس دانشگاه، مدرّس کارگاه آموزشی بود که طلاب از ظرفیت خوب وی بهره‌مند شدند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha