چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
طرح صالحین

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه عاشورا گفت: ارتباط و انس نوجوانان و جوانان با نماز و قرآن و ارتباط با امام جماعت از دستاوردهای تشکیل حلقه های معرفت در مساجد است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام محمد سیدلو، امروز، در کنفرانس خبری با رسانه های جمعی که به مناسبت برگزاری جشنواره برترین های طرح صالحین برگزار شد، با اشاره به اینکه مسجد بهترین بسترهای تربیت است، تصریح کرد: افرادی که با مسجد در ارتباط هستند با خودسازی ارتباط نزدیک دارند، در همین راستا حلقه های معرفت بسیج محلات، در مساجد شکل می گیرند.

وی افزود: ارتباط و انس نوجوانان و جوانان با نماز و قرآن و ارتباط با امام جماعت از دستاوردهای تشکیل حلقه های معرفت در مساجد است.

حجت الاسلام سیدلو در ادامه با اشاره به تعداد حلقه های طرح صالحین در آذربایجان شرقی ابراز داشت: تعداد 16 هزار حلقه در طرح صالحین استان آذربایجان شرقی سازماندهی شده است که در سال جاری نیز گروه هایی افزوده می شوند.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: تاکنون هزار نفر از مربیان حلقه های طرح صالحین استان آذربایجان شرقی آموزش دیدند.

معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه عاشورا با اشاره به شاخصه های سرگروه های حلقه های طرح صالحین خاطرنشان کرد: این حلقه ها استمرار دارند و به مناسبت های مختلف، محدود نمی شوند و شاخصه دوم این حلقه ها عمیق بودن فعالیت های آن است و جامعیت محتوای این حلقه های از دیگر شاخص های آن به شمار می رود.

معاون اجرایی سپاه عاشورا، هم در ادامه این کنفرانس خبری ، از برگزاری همایش پنج هزار نفری برترین های طرح صالحین خبر داد و ابراز داشت: همایش پنج هزاری برترین های طرح صالحین عصر روز 21 اردیبهشت ماه با حضور نمادین 200 حلقه صالحین در مصلی امام خمینی(ره) تبریز برگزار می شود.

وی با اشاره به سخنرانان این همایش ابراز داشت: در این همایش آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا سخنرانی می کنند..

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha