دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طرح صالحین

حوزه/ مسئول معاونت آموزش و تربیت بسیجیان سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، با بیان این که مرکز فعالیت و شکل گیری شجره طیبه صالحین شهر اهواز بوده، از گردهمایی سرمربیان سراسر کشور در اهواز خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام علیرضا نیل آبکن، مسئول معاونت آموزش و تربیت بسیجیان سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان، در آیین معارفه سرمربیان جدید حلقه های صالحین مناطق مختلف اهواز، با بیان این که مرکز فعالیت و شکل گیری شجره طیبه صالحین شهر اهواز است، گفت: بنا داریم سرمربیان سراسر کشور را در اهواز گرد هم آوریم تا فعالیت های مساجد اهواز پیرامون حلقه های شجره طیبه صالحین را از نزدیک ببینند.

وی با اشاره به نیاز مناطق مختلف اهواز نسبت به فعالیت سرمربیان حلقه‌های صالحین ابراز داشت: به عنوان مثال در منطقه زرگان سرمربی نداشتیم که در حال حاضر حجت الاسلام سلطانی به این سمت منصوب شد.

در بخش دیگری از این برنامه، حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، با بیان این که با تقویت حلقه شجره طیبه صالحین می توان در حوزه معارف دینی نیرو سازی کرد، اظهار داشت: آن چه می تواند تشکیلات بسیج و کادرهای حزب الهی را از دیگر نهادها متمایز کند، استفاده از ظرفیت عالمان دینی است.

وی با تأکید بر این که همکاری و هم افزایی پایگاه های بسیج و مدارس علمیه خوزستان می تواند به تقویت شجره طیبه صالحین بیانجامد اظهار داشت: اجرای طرح شجره طیبه صالحین در مناطق گوناگون اثرات مثبت و رو به رشد خود را در آن مناطق از لحاظ فرهنگی خواهد گذاشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha