شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حسن صادقی نسب

امام جمعه گناباد گفت: حلقه های تربیتی صالحین بسیج در شرایط کنونی، خط مقدم مبارزه با جنگ دشمن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گناباد، حجت الاسلام حسن صادقی نسب در جمع مربیان حلقه های صالحین بسیج گناباد، نقش حلقه های صالحین بسیج را در هدایت فرزندان جامعه اسلامی مهم دانست و خاطرنشان کرد: حلقه های تربیتی صالحین در شراط کنونی جامعه، خط مقدم مبارزه با جنگ دشمن است.

وی افزود: در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی که هم اکنون دشمن علیه نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی به راه انداخته است، حلقه های صالحین بسیج این نسل را از تهاجم دشمنان و معاندین نظام اسلامی مصون و محفوظ نگه می دارد.

امام جمعه گناباد، مقام معظم رهبری را بنیانگذار حلقه های صالحین در دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی معرفی کرد و گفت: پس از ممنوعیت ساواک مبنی بر عدم منبر رفتن حضرت آیت الله خامنه ای، ، ایشان ده ها حلقه معرفتی متشکل از طیف های مختلف دانشجویی، خواهران، برادران و بازاری ها تشکیل دادند.

حجت الاسلام صادقی در بخش دیگری از سخنان خود، به محتوای حلقه های صالحین بسیج تاکید کرد و خاطرنشان ساخت: اگر جوانان و نوجونان در مبانی و اصول دین تقویت گردند، فریب هواهای نفسانی و شیطان های بیرونی نخواهند خورد چراکه جهان بینی و شناخت اصول دین، پایه ی تمام موضع گیری ها و اقدامات انسان می باشد.

وی ادامه داد: پاسخگویی به شبهات، بیان احکام و مسایل اخلاقی، اطلاع رسانی آسیب هایی که نسل جوان را تهدید می کند و ایجاد بصیرت در مسایل سیاسی، از وظایف مربیان حلقه های صالحین بسیج است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha