یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 336812
۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶
قرآن

کارشناس امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری دوره آموزشی مبلغین و مبلغات استان کردستان در شهرستان بیجار خبرداد.

حجت‌الاسلام محمد مرادی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان برای روحانیون مستقر اظهار کرد:  یکی از این برنامه ها دوره های آموزشی است که د رهمین راستا یک  دوره آموزشی با عنوان تفسیر قرآن کریم و با حضور 32 نفر از مبلغین و روحانیون مستقر استان کردستان دیروز برگزار شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره آموزشی افزود: این دوره آموزشی به منظور آشنایی مبلغین با تفسیر قرآن کریم به صورت ساده و روان و تغذیه فکری روحانیون مستقر برگزار شد.

کارشناس امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: اساتید این دوره آموزشی از اساتید حوزه قم بودند که به منظور آموزش و تدریس تفسیر قرآن کریم در بیجار حضور یافتند.

حجت‌الاسلام مرادی اضافه کرد: این کارگاه آموزشی در آینده نیز برای مبلغات استان کردستان به منظور یادگیری موثر تفسیر قرآن کریم توسط مبلغات استان برگزار خواهد شد.

کارشناس امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان در پایان عنوان کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در مناسبت‌های مختلف سال به منظور تبلیغ و ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی مبلغین و مبلغات را به مناطق مختلف استان اعزام می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha