پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
امام و رهبری

حوزه/ یک نفر را مثل آقاى خامنه‌ای پیدا بکنید که متعهد به اسلام باشد و خدمتگزار، و بناى قلبى‌اش بر این باشد که به این ملت خدمت کند؛ پیدا نمى‌کنـید. ایشان را من سال‌هاى طولانى مى‌شناسم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی با بیان این که طرح ختم صلوات، پس از عمل جراحی موفقیت‌آمیز معظم‌له آغاز شد، بیان کرد: پس از شنیدن خبر ناراحت‌کننده عمل جراحی رهبر معظم انقلاب، خبر خوشحال‌کننده سلامت معظم‌له، موجب شادی ایرانیان و مسلمانان جهان گردید و همگان شکر خداوند را به دلیل این خبر مسرت‌بخش به جای آوردند.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل جامعة‌المصطفی، با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) دربارة شخصیت رهبر معظم انقلاب، گفت: امام خمینی (ره) دربارة شخصیت ایشان و خطاب به مقام معظم رهبری، تصریح فرمودند: در بین دوستان و متعهدان به اسلام و مبانی اسلامی، از جمله افراد نادری هستید که چون خورشید، روشنی می‌دهید. کلام رهبر کبیر انقلاب اسلامی، نشان‌دهندة عمق علاقة امام(ره) به معظم‌له است. امام خمینی(ره) در جایی دیگر گفته بودند: یک نفر را مثل آقاى خامنه‌ای پیدا بکنید که متعهد به اسلام باشد و خدمتگزار، و بناى قلبى‌اش بر این باشد که به این ملت خدمت کند؛ پیدا نمى‌کنـید. ایشان را من سال‌هاى طولانى مى‌شناسم.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی بیان داشت: امام خمینی(ره) ایشان و جایگاه ولایت فقیه را به خوبی می‌شناختند و می‌دانستند که ولایت فقیه، ستون خیمه نظام و انقلاب است و نعمت وجود رهبری حکیم، عادل، شجاع، دوراندیش و بادرایت در طول تاریخ انقلاب اسلامی - چه در دورة امام(ره) و چه در دوران حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای سرآمدی و افتخار جهانی ایران اسلامی را تضمین کرده و همواره، ملت ایران را به تضرع و خشوع به درگاه خداوند متعال واداشته است.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل جامعة‌المصطفی، در ادامه، از راه‌اندازی طرح ختم 76میلیون صلوات به شکرانة سلامتی مقام معظم رهبری در جامعة‌المصطفی، اظهار داشت: طلاب غیر ایرانی که خود را فرزندان رهبر معظم انقلاب می‌دانند، در کنار دیگر مسلمانان جهان، خدا را به شکرانة سلامتی رهبر عزیز انقلاب سپاس گفته، با شرکت در طرح ختم 76 میلیون صلوات، از خدای متعال تشکر کردند، زیرا وعدة حتمی الهی است که اگر خدا را به خاطر نعمت‌ها شکر کردیم، خدا نیز نعمتش را زیاد می‌کند؛ لَئِن شَكَرْتُمْ لأَزِيدَنَّكُمْ (ابراهیم: 7) این طرح با مشارکت مسئولان، استادان، طلاب، فضلا و کارکنان المصطفی و ختم بیش از 95میلیون صلوات، به موفقیتی در خور و بسیار شایسته دست یافت.

وی خاطرنشان ساخت: معاونت ارتباطات و بین‌الملل جامعة‌المصطفی و اداره‌کل روابط عمومی و بین‌الملل، ضمن تشکر از عزیزان و بزرگوارانی که به هر نحو ما را در اجرای این طرح بین‌المللی همراهی کردند، سلامتی و طول عمر باعزت و عظمت مقام معظم رهبری را از خدای منان طلب کرده، از خدا می‌خواهند که سایة وجود معظم‌له و هدایت‌های داهیانه و پرخیر و برکت ایشان را از سر ملت ایران و امت اسلام کوتاه نکند تا همگان همچنان از وجود ذی‌وجود ایشان بهره‌مند گردند.

شایان ذکر است، در طرح اهدای 76 میلیون صلوات به شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری که با کوشش اداره کل روابط عمومی و بین الملل جامعة المصطفی و با مشارکت گسترده طلاب، اساتید و کارکنان المصطفی و دیگر دوستداران ولایت اجرا شد، بیش از 95 میلیون صلوات به شکرانه سلامتی مقام عظمای ولایت ختم گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha