چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
موسوی اصفهانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: به همان میزان که تاکید بر لزوم حمایت از تولیدات داخلی صورت می گیرد، باید کیفیت این محصولات نیز ارتقا پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی ‌اصفهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به هجدهم آبان ماه ، روز ملی کیفیت اظهار داشت: یکی از اساسی ترین  مسایل برای آن که محصولات داخلی و به طور کلی تولید ملی ما ، جایگاه لازم خود را پیدا کند این است که ما بیش از پیش به اصل کیفیت و الزامات و اقتضائات آن توجه داشته باشیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری و دیگر بزرگان در طول سال های اخیر همواره بر این نکته کلیدی تاکید داشته اند، چرا که لازمه حمایت از تولید ملی همین مساله است.

این استاد حوزه همچنین با بیان این که راه مقابله اصولی با تحریم های دشمنان انقلاب اسلامی، تاکید جدی بر حمایت از تولید ملی است ، گفت: باید مردم را به استفاده از کالای ساخت داخل تشویق کنیم و البته از آن سو از تولیدکنندگان خود بخواهیم که هر چه بیشتر در کیفی سازی محصولات بکوشند و با طرح های ابتکاری و خلاقیت آمیز ، نظر مردم را به کالای داخلی جلب کنند.

وی اضافه کرد: صدالبته در این خصوص، رسانه های جمعی به ویژه صدا و سیما نقش بسیار مهمی می توانند ایفا کنند و با تهیه برنامه های مناسب و انعکاس اخبار و گزارش های خوب، فرهنگ عمومی را به سمت و سوی تقویت تولید ملی، سوق دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha