جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 339470
۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳
5

اعضای شورای عالی حوزه های علمیه کشور با سفر به اصفهان، به بررسی مسائل حوزه علمیه استان و افزایش بیش از پیش سطح تعاملات حوزه های قم و اصفهان پرداختند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیات مقتدایی، استادی، حسینی بوشهری، استادی، غروی و حجت الاسلام والمسلمین نکونام اعضای شورای عالی حوزه های علمیه و حجت الاسلام والمسلمین عبدالفتاح نواب، رئیس دبیرخانه شورا، در سفری یک روزه به اصفهان، به بررسی مسائل حوزه این استان پرداختند.

اعضای شورای عالی حوزه در بدو ورود به اصفهان، به گلزار شهدا رفته و با قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدای عزیز ادای احترام کردند و پس از آن، در نشستی با مدیران مراکز حوزوی و مدارس علمیه استان اصفهان و استماع نظرات و پیشنهادات آنها، در جریان مسائل و مشکلات مدارس و مراکز قرار گرفتند.

مسئولین و اعضای شورای عالی همچنین با شرکت در جلسه شورای معاونین حوزه استان اصفهان علاوه برآشنایی با فعالیت های آموزشی، پژوهشی، تبلیغی حوزه استان و تبادل نظر با مسئولین این حوزه، راهکارهای افزایش بیش از پیش تعاملات حوزه های قم و اصفهان را بررسی کردند.

دیدار با آیت الله العظمی مظاهری و بهره مندی از رهنمودهای این مرجع تقلید از دیگر برنامه های سفر اعضای شورای عالی حوزه های علمیه کشور به اصفهان بود.

انتهای پیام 313/3

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha