شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
مرضیه گرد

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: خوشبختانه شورای آموزش و پرورش در استان ها تشکیل شده است و امامان جمعه و مدیران شهری عضو این شورا هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مرضیه گرد معاون وزیر آموزش و پرورش امروز در دیدار با آیتالله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه اظهارداشت: توسعه مشارکتهای مردمی از اولویتهای کاری در آموزش و پرورش است و به دلیل حساسیت و اهمیت این کار، همه باید در توسعه تعلیم و تربیت در کشور مشارکت کنند.

رئیس سازمان مشارکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد:خوشبختانه شورای آموزش و پرورش در استان ها تشکیل شده است و استانداران و امام جمعه و مدیران وفعالان شهری و استانی عضو این شورا هستند و از فعالیتهای محلی آموزش و پرورش حمایت میکنند.

وی گفت: مدارسی نیز امروز در کشور با عنوان «امین» فعالیت میکنند که سعی شده است با حضور بیشتر حوزویان در این مراکز نسبت به توسعه فضای دینی در این مدارس اقدام کنیم.

خانم گرد خاطرنشان کرد: توسعه مشارکتهای مردمی و واگذاری مدارس و نظارت عالیه توانست تا حد بسیاری جلب مشارکتهای مردمی در توسعه مدارس و پوشش آموزشی و پوشش بازماندگان از تحصیل را ایجاد کند و امروز تعداد بسیاری دانش آموز در مدارس کشور به دلیل شرایط خاص و محرومیتها که قبلا از تحصیل باز مانده بودند تحت این طرح قرار گرفتند.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: خوشبختانه امروز در سیستان و بلوچستان 2هزار دانش آموز که به دلیل محرومیت از تحصیل بازمانده بودند، با واگذاری آموزشی توانستند تحصیل خود را ادامه دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha