شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
نصر الهی - امور اتباع خارجی

حوزه/ معاون اجرایی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی گفت: از روحانیون افغانی انتظار داریم در راستای آگاهی بخشی دینی و خدماتی به اتباع افغانی تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، نصرالهی در دومین همایش بررسی مسائل فرهنگی و اجتماعی پناهندگان افغانستان با بیان این که موانع آموزشی را برای پناهندگان افغانی را برطرف کردیم، تصریح کرد: توسعه کمی و کیفی مسائل فرهنگی از دیگر اقدامات این معاونت بوده است.    

معاون اجرایی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور با بیان این که توسعه خدمات بهداشتی و درمانی یکی از اولویت های این معاونت است، ابراز داشت: امروز دنیا شاهد است که جمهوری اسلامی به خدمات فرهنگی و آموزشی و درمانی به پناهندگان اهتمام دارد و به همین دلیل از سازمان ملل می خواهیم که با حمایت و کمک از ایران موجب توسعه بیشتر زیرساخت های ورزشی و فرهنگی شود.

وی با بیان اینکه در اجرای آمایش های 9 گانه اهتمام خاصی وجود دارد، ابراز داشت: در این مدت تلاش می کنیم در راستای کمک به اتباع، آمایش دهم را اجرا کنیم تا مشکلات گذشته را نداشته باشیم.

معاون اجرایی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور افزود: در حوزه آموزش و پرورش،  350 هزار دانش آموز در 1500 کلاس درس به تحصیل می پردازند که هزینه های کلانی دارد، اما لوح زرینی در زمینه خدمات جمهوری اسلامی است که همواره می درخشد.

نصرالهی با بیان اینکه از روحانیون افغانی انتظار داریم به اطلاع رسانی و آگاهی در اتباع خود اهتمام داشته باشند، تصریح کرد: روحانیون افغانی در راستای آگاهی بخشی دینی و خدماتی به اتباع نقش  برجسته ای دارند.

انتهای پیام/313/33      

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha