یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قرآن

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان از راه اندازی کرسی های تلاوت قرآن و اجرای طرح "تجوید الصلاة" در حوزه این استان خبرداد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام آل عامر با اشاره به برنامه های تهذیبی حوزه علمیه خوزستان، اظهارداشت: با توجه به اهمیت قرآن در دین مبین اسلام و از طرفی ضرورت آشنایی هر چه بیشتر طلاب با این کتاب آسمانی، طرح کرسی های تلاوت در حوزه خوزستان آغاز شده و به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت .

وی ادامه داد: در این طرح که از اول آذرماه کار خود را آغاز کرده  و به صورت معنا محور برنامه ریزی شده است، اساتید توانمندی در این عرصه به قرائت قرآن پرداخته  و توضیحاتی در معانی نیز ارائه می کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان خوزستان  خاطرنشان کرد: این دوره در ادامه درس های اخلاقی قرآنی است که در آن از وجود اساتید اعزامی از قم نیز بهره مند خواهیم شد.

حجت الاسلام آل عامر اضافه کرد: برگزاری دوره اختبار "تجوید الصلاة" برای پایه های یک تا شش از دیگر فعالیت های معاونت تهذیب حوزه خوزستان  می باشد که به همت دفتر قرآن و عترت اجرا می گردد.

وی همچنین شناسایی و استعدادی یابی طلاب و شکوفا کردن استعدادهای قرآنی آنها  را از اهداف اجرای طرح "تجوید الصلاة" اعلام کرد و گفت: در این طرح می کوشیم تا سطح قرآنی طلاب افزایش یابد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha