شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حسن‌زاده خوزستان

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز گفت: سعودی ها یقین داشته باشند که با سیل خروشانی از گدازه های خشم و نفرت مردم بیدار و مبارز کشورهای اسلامی مواجه هستند که پایه های حکومتشان را نابود می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به پیامدهای صدورحکم اعدام شیخ نمر، مهمترین علت این اقدام را شکست های آل سعود و وهابی ها در سطح منطقه عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به این که آل سعود و وهابیون خبیث و گروه های تروریستی قادر به پیشبرد اهداف خود در سوریه، عراق، افغالنستان، یمن و دیگر کشورهای اسلامی نبودند، در تلاش برای خاموش کردن آتش خشم ملت های مسلمان با تهدید، ارعاب و وحشت هستند.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر«هدف از تشکیل داعش مقابله با جمهوری اسلامی ایران بود»، تصریح کرد: با نگاهی گذرا به سر خط مهمترین اخبار خاورمیانه متوجه خواهیم شد که این گروه های تروریستی نه تنها کمترین آسیبی به کم کردم موج اسلام گرایی در جهان نرساند، بلکه بر مقبولیت، قدرت و جایگاه والای جمهوری اسلامی ایران دو چندان افزود.

وی تصریح کرد: سعودی ها یقین داشته باشند که با سیل خروشانی از گدازه های خشم و نفرت مردم بیدار و مبارز کشورهای اسلامی مواجه هستند که پایه های حکومتشان را نابود می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در پایان، با تاکید بر لزوم اتحاد و همبستگی مسلمانان، اظهار داشت: إن شاءالله با اتحاد و وحدتی که میان مسلمانان سراسر جهان وجود دارد، دولت ظالم سعودی توان انجام اعمال ظالمانه را نخواهد داشت

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha