جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جزایری

نماینده ولی فقیه در خوزستان از رسیدگی به مشکلات مناطق محروم و رونق اقتصادی و عمرانی به ویژه بهبود وضعیت فرهنگی این مناطق در قالب اجرای طرح "برکت" تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، آیت الله موسوی جزایری در آیین اختتامیه طرح بزرگ «برکت» ویژه بهره برداری از پروژه های فرهنگی و زیرساختی مناطق محروم با اشاره به روند راه اندازی این پروژه عظیم، گفت: چند سال پیش جمعی از طلاب مبلغ، پس از حضور در منطقه اندیکا و مشاهده وضعیت اسف بار مردم، گزارشی را به دفتر مقام معظم رهبری فرستادند که معظم له پس از مطالعه و اعزام یک تیم کارشناسی، دستور راه اندازی این طرح عظیم و گسترده را دادند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر این که این طرح عظیم برکات زیادی را برای مناطق محروم کشور به ارمغان آورده است، اذعان داشت: رونق اقتصادی و عمرانی به ویژه بهبود وضعیت فرهنگی این گونه مناطق از برکات طرح بزرگ «برکت» است.

سید جعفر حجازی، رییس بنیاد برکت استان خوزستان نیز با بیان این که 70 درصد اعتبارات این 818 طرح توسط بنیاد برکت و 30 درصد اعتبارات از استانداری خوزستان تامین شده، اظهار داشت: حجم اعتباری که برای این طرح ها هزینه شده بالغ بر دو هزار و چهارصد میلیارد ریال بودند.

وی با اشاره به پروژه های جدید بنیاد برکت خوزستان، گفت: 30 مدرسه، 9 طرح اقتصادی در استان با رشد 49 درصدی در حال ساخت هستند که ان شاءالله با یاری خداوند متعال به بهره برداری خواهد رسید.

حجت الاسلام سید اکبر موسوی، امام جمعه اندیکا نیز با بیان این که خوشبختانه زیرساخت های خوبی در شهرستان اندیکا از نظر فرهنگی و اقتصادی صورت گرفته است، بیان داشت: الحمدالله با اجرای موفق طرح بزرگ "برکت یار" زیرساخت های فرهنگی و اقتصادی مناسبی در منطقه شکل گرفت؛ به طوری که هم اینک بیش از ۷۵ مسجد و چندین خانه و اتاق عالم در اندیکا وجود دارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیکا در پایان با تأکید بر ادامه فعالیت های عمرانی و توسعه فعالیت های اقتصادی در این گونه مناطق، گفت: امیدوارم این اختتامیه سرآغازی برای رونق بیش از پیش منطقه از جهات گوناگون باشد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha