شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ به برکت خون پاک شهدایی چون سردار تقوی، فتنه تکفیری های ملعون و آدمکش روز به روز رو در حال افول است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آيت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، پیش از ظهر امروز در آیین تشییع سردار شهید حسن تقوی از شهدای مدافع عتبات و عالیات، با بیان این که شهید تقوی پاسداری فداکار در راه ولایت بود، گفت: به یقین که ایشان، پاسداری نمونه، مخلص، متدین، فداکار در راه ولایت بود که سرانجام در عراق به خواسته خود رسیده و شهید شد.

امام جمعه اهواز با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید تقوی گفت: این شهید والا مقام به گونه ای خود را در راه خدا خالص کرده بود که توفیق شهادت، آن هم در کنار حرم امامین عسکریین به او عطا فرمود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شهید تقوی را یکی از رزمندگان غیور هشت سال دفاع مقدس خواند و بیان داشت: اگرچه با توانایی ها و شهامت بسیاری که در این شهید والامقام متجلی بود و همچنان می توانست به اسلام خدمت کند، اما به واقع این حق ایشان بود که به فیض عظیم شهادت نایل شود.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که شهید تقوی به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) عشق می ورزید، ابراز داشت: ما باید با تربیت دینی فرزندان و فدا کردن آنها در راه اسلام، بهشت ابدی را به عنوان سرمایه ای گرانبهاء برای آنها  به ارمغان آوریم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که قدرت داعش و تکفیری ها در حال افول است، اظهار داشت: خوشبختانه فتنه ای که در قالب تکفیری های ملعون و آدمکش بروز کرد، روز به روز در حال افول بوده و این مهم نیز تنها به برکت عنایات خداوند متعال و خون های پاک شهدایی همچون حسن تقوی ها است.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha