سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام عبدالمهدی علیزاده - تبلیغ خوزستان

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان گفت: این که مسئولان روزنامه «شارلی ابدو» اعلام کرده اند که قصد انتشار تعداد بالایی از این کاریکاتورهای اهانت آمیز را دارند، کوبیدن بر طبل جنگ و تفرقه ای است که یقین داشته باشند، مغلوب این اصلی این نبرد، خودشان خواهند بود.

حجت الاسلام عبدالمهدی علیزاده، معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اهانت روزنامه فراونسوی «شارلی ابدو» به صاحت مقدس پیامبراعظم(ص)، اظهار داشت: به یقین این اقدام در راستای ایجاد تفرقه میان مسلمانان بوده و هدفی غیر از این ندارد.

وی با بیان این که اسلام مخالف هر گونه ترور است، تصریح کرد: حمله مسلحانه دو نفر به دفتر این روزنامه به هیچ وجه مورد حمایت جبهه اسلام نبوده و دین مبین اسلام نیز هرگونه ترور و حمله ناجوانمردانه را رد کرده؛ از این رو نسبت دادن این اقدام به گروه های مسلمان، دسیسه های دیگری از سوی دشمنان و معاندان اسلام ناب محمدی(ص) است.

حجت الاسلام علیزاده، پیامبر اسلام(ص) را منادی رحمت و عطوفت الهی دانست و گفت: از آنجایی که نام پیامبر(ص) وحدت بخش امت اسلام است، دشمن با به تصویر کشیدن کاریکاتور آخرین پیامبر الهی(ص)، در تلاش برای معصومیت زدایی این پیامبر(ص) است؛ اما آنها بدانند که این اقدام آنها جز به ترویج و تبیین آرمان های ناب اسلامی در سراسر گیتی ختم نخواهد شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، راه اندازی گروه های تکفیری همچون داعش را در راستای همان هدف بد جلوه دادن اسلام و ارایه نسخه جعلی از این دین کامل عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن با به‌کارگیری مزدوران خود در تلاش برای بد جلوه دادن چهره معصومانه اسلام و آرمان های لطیف و زیبای آن است؛ که این نشریه فرانسوی نیز با کشیدن چهره ای نامناسب از پیامبر اسلام(ص) این هدف را دنبال کرده است.

وی هرگونه حرکت متقابل و جسارت به مقدسات دیگر ادیان را بازی در زمین دشمن دانست و تصریح کرد: هم اکنون دشمن به دنبال نقطه ضعفی از جبهه اسلامی است تا به واسطه قدرت رسانه ای خویش، از آن علیه اتحاد ملت ها استفاده کند؛ از این رو مسلمانان جهان باید ضمن اعلام انزجار از این اقدام شنیع و زشت، خواستار اعتراض رهبران دینی دیگر ادیان الهی در این خصوص باشند.

حجت الاسلام علیزاده، در پایان اهانت به پیامبر اعظم(ص) را به معنای اعلام جنگ با مسلمانان جهان عنوان کرد و گفت: این‌که مسئولان روزنامه «شارلی ابدو» اعلام کرده اند که قصد انتشار تعداد بالایی از این کاریکاتورهای اهانت آمیز را دارند، کوبیدن بر طبل جنگ و تفرقه ای است که یقین داشته باشند، مغلوب این اصلی این نبرد، خودشان خواهند بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha