چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مهدی حسینی - قزوین

حوزه / مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان قزوین گفت: اهانت کنندگان افراد نادان و کم عقلی هستند که نسبت به خود، پیامبر اکرم(ص) و پیروان دین الهی دچار یک نوع فتنه دینی شده اند.

حجت الاسلام سید مهدی حسینی، مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت: اهانت دشمنان به مقدسات اسلامی دارای سابقه ای طولانی است و آنها از هر راهی وارد می شوند تا بتوانند جلوی گسترش این آیین الهی را گرفته و  بین مسلمانان اختلاف و درگیری ایجاد کنند.

وی افزود: زمانی بود که دشمنان اسلام با فتنه سلمان رشدی می خواستند در قرآن تصرف و انحراف ایجاد کنند ولی نتوانستند این نقشه خویش را عملی کرده و ناکام ماندند.

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان قزوین اظهار کرد: اهانت کنندگان افراد نادان و کم عقلی هستند که نسبت به خود، پیامبر اکرم(ص) و پیروان دین الهی دچار یک نوع فتنه دینی شده اند و سعی دارند با ایجاد چنین جریان هایی بین صفوف مختلف مسلمین تفرقه ایجاد نمایند .

حجت الاسلام حسینی با ذکر این نکته که شناخت اهانت کنندگان از پیامبر اکرم(ص) از خود مسلمانان بیشتر است گفت: شناخت شخصیت پیامبر اکرم (ص) در نزد اهانت کنندگان به مراتب از شناخت خود ما بیشتر است و اگر دست به اقدامات اهانت آمیزی مثل کشیدن کاریکاتور روی می آورند نشان دهنده ضعف منطق آنها در برابر  پیامبر اکرم(ص) است و با این گونه حرکت ها ضعف خودشان را آشکار می کنند.

وی افزود: این قبیل  افراد کسانی هستند که به نوعی از همه جا بریده اند و همه چیز را منکر هستند و لازم است تا جوامع اسلامی در برخورد با این افراد هوشیاری خود را حفظ کنند.

 مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان قزوین با بیان اینکه اقدامات اهانت کنندگان در جهت تخریب چهره و شخصیت پیامبر اکرم(ص) نتیجه عکس می دهد گفت: هر چه قدر که دشمنان اسلام و مسلمین  اهانت های خود را نسبت به پیامبر اکرم(ص) و دین اسلام بیشتر می کنند در مقابل روز به روز بر  محبوبیت ایشان و خاندان پاک الهی شان افزوده می شود.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: گسترش روز افزون دین اسلام و گرایش و پذیرش اسلام با جان و دل از سوی مردم جوامع غربی نشان دهنده پیروزی منطق مستدل و دارای سند اسلام است.

وی گفت: جوامع اسلامی باید در برابر نقشه های شوم و شیطانی جوامع غربی با اتحاد و همدلی در صحنه حاضر شده و توطئه های آنها را نقش بر آب نمایند.

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان قزوین عنوان کرد: در جریان اهانت ها اگر چه یک نفر یا یک عده ای به این کار پرداخته اند اما قیام میلیونی مسلمانان در برابر آنها نشان از وحدت و همدلی مسلمانان برای دفاع از مقدسات خود در برابر دشمنان است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha