دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حوزه گلستان

حوزه / گردهمایی معاونین پژوهش حوزه علمیه استان گلستان با حضور معاون آموزش و پژوهش در سالن جلسات مدیریت حوزه علمیه استان برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گلستان، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان در این گردهمایی، ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و اربعین حسینی را تسلیت گفت و ضمن گرامیداشت هفته پژوهش با اشاره به ضرورت انجام امور پژوهشی افزود: پژوهش یکی از محورهای مهمی است که ضامن پیشرفت و توسعه پایدار در هر کشور به شمار می‌آید. اگر پژوهشی نشود، دانش بشری افزایش نخواهد یافت و دچار سکون و رکود خواهد شد.

حجت الاسلام مراد پارسایی با تاکید بر تشویق طلاب به انجام امور پژوهشی از سوی معاونین ادامه داد: معاونین پژوهش مدارس با شناسایی و معرفی آثار و دستاوردهای پژوهشی طلاب، فعالیت‌های آن ها را ارج نهند زیرا انجام این امور از سوی طلبه سبب رشد و پیشرفت وی در آینده خواهد شد.

وی در ادامه به مزایای انجام فعالیت‌های پژوهشی اشاره کرد و افزود: انجام اینگونه فعالیت‌ها سبب ایجاد تفکر خلاق در مدارس علمیه خواهد شد.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه گلستان خاطر نشان کرد: معاونین در هر مدرسه برای طلاب پرونده پژوهشی تشکیل دهند و طلاب را به انجام فعالیت‌های پژوهشی ترغیب نمایند.

حجت الاسلام مراد پارسایی، از برگزاری آیین تجلیل از اساتید و طلاب پژوهشگر مدارس علمیه استان در تاریخ 26 آذرماه در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) گرگان خبر داد و خواستار حضور کادر، اساتید و طلاب مدارس علمیه در این همایش شد.

افتتاح کتابخانه و سالن مطالعه و پژوهشگاه مدارس علمیه، تجلیل از پژوهشگران در مدارس علمیه، برگزاری نشست‌های علمی، تجهیز کتابخانه‌ها، برگزاری نمایشگاه کتاب و نرم افزار و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha