دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کربلا

مدير كل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت از آغاز پيش ثبت نام‌هاي اعزام زائران ايراني به عتبات عاليات در ايام نوروزي از بهمن ماه خبر داد

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محسن نظافتي، مدير كل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت با اعلام این خبر گفت: اعزام‌هاي نوروزي نيز از بهمن ماه انجام مي‌گيرد كه ظرفيت اعزام در اين ايام نيز به زودي مشخص و اعلام خواهد شد تا زائران عزيز مي‌توانند در اين فرصت جهت نام نويسي اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با بيان اينكه اعزام‌هاي عتبات همچنان به صورت زميني و هوايي انجام مي‌گيرد، اظهار كرد: در حال حاضر روند اعزام زائران ايراني به عتبات بدون هيچ گونه مشكلي ادامه دارد و عزيزاني كه علاقه‌مند به اعزام به عتبات هستند مي‌توانند از طريق سامانه اقدام كنند.

نظافتی افزود: هم‌اينك برخي از زائران ايراني كه به منظور شركت در مراسم راهپيمايي بزرگ اربعين حسيني به صورت انفرادي به عراق سفر كرده بودند در شهرهاي كربلاي معلي و نجف اشرف حضور دارند و بسياري از زائران اربعين به ايران اسلامي بازگشته‌اند، اما تا پايان هفته تمامي زائران به كشورمان بازخواهند گشت.

مدير كل عتبات عاليات سازمان حج و زيارت تصريح كرد: زمان اعزام جديد عتبات از ۲۱ اسفند ماه تا پايان خرداد ماه خواهد بود.

براساس اعلام پایگاه حج، علاقه‌مندان مي‌توانند براي انجام پيش ثبت‌نام به سامانه  www.atabat.haj.ir مراجعه و پيش ثبت‌نام خود را انجام دهند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha