شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 342435
۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۱
حجت‌الاسلام برقراری

حوزه/ به برکت خون شهدا، در سایه حکومت اسلامی زندگی می کنیم و شاهد شکوه و عظمت مراجع عظام و علما هستیم و باید قدر این نعمت عظیم را بدانیم.

 حجت الاسلام محمدباقر برقراری درگفتگو با خبرنگار«حوزه» درکرمانشاه با بیان این که قیام 19دی 56 زمینه ساز برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی شد، اظهار داشت: نوزدهم دی  یادآور حضور با بصیرت ملت فهیم، مبارز و شجاع  شهرخون و قیام قم است.

وی ادامه داد: رژیم طاغوت و دشمنان اسلام خواهان حذف اسلام از کشور ایران بودند و دو مانع بزرگ و مهم را سد راه  خود می دیدند، یکی خود اسلام که دین روشنگری و هدایت است و انسان ها را بیدار می کند و دیگری حضور روحانیون بود که دارای جایگاه بزرگ معنوی در کشور بودند .

امام جمعه سنقر عنوان کرد: با توجه به این مسایل، رژیم اقدام به درج مقاله توهین آمیز علیه حضرت امام (ره) در روزنامه اطلاعات آن زمان کرد که روحانیون و مردم با هوشیاری تمام به عمق فتنه پی بردند و حضور مردم آنان در 19 فتنه حاکمیت طاغوت را بر مردم آشکار کرد.

وی در ادامه افزود: این بصیرت موجب آگاهی آحاد مردم در سطح کشور شد و یک سال بعد منجر به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گردید.

امام جمعه سنقر در پایان گفت: به لطف آن ایثارها و جانفشانی ها، در سایه حکومت اسلامی زندگی می کنیم و شاهد شکوه و عظمت مراجع عظام و علما هستیم و باید قدر این نعمت عظیم را بدانیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha