چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
عبدالکریم یاز

حوزه/ امام جماعت مسجد توحید بوینس آیرس گفت: بازی با عقاید دینی مردم که توسط رسانه های صهیونیستی به راه انداخته شد، نشان از افکار پلید این حرکت مذبوحانه دارد، اما صدای شکستن پیمانه عمر صهیونیست ها در جهان، به وضوح به گوش می رسد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام عبدالکریم یاز، از آرژانتین، در حاشیه تجمع طلاب جامعة المصطفی در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر اعظم(ص) که در مدرسه حجتیه قم برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به جایگاه گفت وگوی تمدن ها در غرب، اظهار کرد: فرانسویان داعیه دار مهد گفت و گوی تمدن ها در تاریخ  هستند، اما بدانند که تمدن آنها رو به زوال است.

وی تأکید کرد: بازی با عقاید دینی مردم که توسط رسانه های صهیونیستی به راه انداخته شد، نشان از افکار پلید این حرکت مذبوحانه دارد، اما صدای شکستن پیمانه عمر و حکومت صهیونیست ها در جهان، به وضوح به گوش می رسد.

امام جماعت مسجد توحید بوینس آیرس بیان کرد: روز گذشته، این مسجد در بوینس آیرس آرژانتین نیز در اثر این موج اسلام ستیزی غرب مورد حمله واقع شد. اما مردم آرژانتین به خوبی با پشت پرده این حرکت ها آشنا هستند و به نیکی می دانند که آنهایی که حتی حزب حاکم و رئیس جمهور آرژانتین را متهم به کمک به مسلمانان این کشور می کنند و علیه آنها موضع می گیرند، چه کسانی هستند و به چه سرنوشتی دچار خواهند شد.

در ادامه، حجت الاسلام عبدالماجد رمضان، از تانزانیا با بیان این که هر که نبی مکرم(ص) ما را اهانت نماید، ما نیز با "لبیک یا رسول الله" در مقابل او جبهه می گیریم، اضافه کرد: مسلمانان، مسیحیان و یهودیان بشنوند که هرچه غرب علیه نبی مکرم اسلام(ص) انجام داده و می دهند، بر خلاف آداب و اصول انسانیت است. اهانت و عدم احترام به عقاید دیگران، همان عادت جاهلیت و خلاف عقل و شعور به شمار می آید.

وی با اظهار این که اهانت کنندگان بشنوند که رسول الله(ص) قلب همه ما را تسخیر کرده است و هر که در مقابل او جبهه گیرد، مقابل ما جبهه گرفته است، تأکید کرد: اگر بخواهید با به وجود آوردن داعش، از گرایش مردم جهان به اسلام بکاهید، بدانید که داعش و همه پشتیبان آن را از روی زمین محو خواهیم کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha