چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تجمع طلاب غیرایرانی

حوزه /طلاب جامعة المصطفی و خانواده های آنها امروز در تجمعی اعتراض آمیز، اقدام موهن و زشت روزنامه شارلی ابدو را که توهین به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام و پیامبر مهربانی ها انجام شده بود را محکوم کردند.

 حجت الاسلام داراب سلاجقه  در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه»، در حاشیه تجمع طلاب جامعة المصطفی در محکومیت اقدام موهن نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر اعظم(ص) که در مدرسه حجتیه قم برگزار شد، با اشاره به هدف   این تجمع، اظهار کرد: خانواده جامعه المصطفی، با حضور گسترده و پرشور خود اقدام موهن در مجتمع آموزش عالی فقه(حجتیه) شهر قم که ام القری جهان اسلام و دارای پیشینه تاریخ در بیداری اسلامی است، اقدام موهن نشریه فرانسوی را محکوم و اعلام انزجار کردند.

وی، با اشاره به ریشه های این اقدام موهن، افزود: سیطره رژیم صهیونیستی به لحاظ فرهنگی و مادی بر رسانه های ارتباط جمعی زنجیره ای غرب، درک این اقدام موهن و تحلیل آن را برای ما آسان تر می سازد.

مدیر روابط عمومی مجتمع آموزش عالی فقه با بیان این که اقدام موهن هفته نامه فرانسوی را می توان تلاش لابی های صهیونیستی، در پی خریدن زمانی برای جبران شکست¬های پیاپی خود ارزیابی کرد، ادامه داد: با توجه به افول قدرت های استکباری مانند آمریکا، فرانسه و انگلیس و صهیونیست بین الملل در قرن حاضر و با روی کار آمدن تئوری انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در ایران و تحمل شکست های پیاپی، این اقدام ننگین می تواند خریدن زمان برای حضور در معادلات سیاسی بین المللی به آنها باشد.

حجت الاسلام سلاجقه حادثه یازده ستامبر، برنامه از پیش تدوین شده آمریکا و صهیونیست دانست و خاطرنشان کرد: در حادثه اخیر فرانسه نیز باید آن را بازی جدید فراماسونری صهیونیست با مسلمانان ارزیابی کرد که چند تروریست آموزش  دیده اسراییل را به فرانسه منتقل و با برنامه از پیش طراحی شده و با بهانه ای نو، هفته نامه شارلی ابدو را مورد حمله قرار دادند تا حمله ای دگر به اسلام و کشورهای اسلامی به خصوص منطقه خاورمیانه انجام دهند که می توان حرکت ناو هواپیمابر "شارل دوگول" فرانسه را با بدرقه نخست وزیر این کشور به سمت کشورهای اسلامی و خلیج فارس را در این راستا ارزیابی کرد.

وی ادامه داد: جای تعجب است که چگونه نتانیاهوی کودک کش که بانی تروریست در جهان است، سر از پا نشناخته و سریع، سر از راهپیمایی عوام فریبانه پاریس در می آورد. و جالب تر آن که چهره ای از سردمداران داعیه دار دموکراسی غرب و به خصوص فرانسوی این حضور را محکوم نمی کنند و بلکه با آن همراهی نیز می نمایند.

مدیر روابط عمومی این مجتمع تأکید کرد: پیروزی های چند ماه اخیر جبهه مقاومت در سوریه، عراق، یمن، فلسطین و لبنان و برخورد تیر صهیونیست ها و آمریکا و انگلیس به سنگ، فضایی را به وجود آورد تا طرح آنها برای ایجاد خاورمیانه جدید و تقسیم کشورها برای نجات اسرائیل از گرداب به وجود آمده، به نابودی گراید.

وی قرن 21 را قرن شکست، اضمحلال و نابودی قدرت های پوشالی جهان دانست و ابراز کرد: کاریکاتور موهن این هفته نامه و عقده های مالیخولیایی دست اندرکاران آن ثابت کرد که استکبار جهانی و اسراییل شکست های چند سال اخیر خود را از الگوپذیری مسلمانان از پیامبر اکرم خود می دانند. اما آنها بدانند که این اقدام ننگین، بدون اقدام مناسب و در خور مسلمانان جهان باقی نخواهد ماند. و این اقدام موجب اتحاد هر چه بیشتر آنان بر علیه استکبار خواهد انجامید.

مدیر روابط عمومی این مجتمع با بیان این که دانشگاه بین المللی المصطفی که نام مقدس پیامبر بر پیشانی آن می درخشد، در قم، تهران، گرگان، اصفهان، تبریز، قشم و بیش از هفتاد کشور جهان نمایندگی دارد، اضافه کرد: طلاب شرکت کننده در گردهمایی امروز را می توان نماینده اقشار و افکار عمومی مردم کشورهای جهان دانست. آنها با این حرکت خودجوش خود ثابت کردند که مردم آزاداندیش و خداجوی جهان بیدارند و این اقدام ننگین را برنخواهند تافت. نمونه بارز این بیداری اقدام هماهنگ و زیبای جهانی در حمایت از نبی مکرم(ص) در فضای مجازی با شعار دوستداران محمد(ص) I love mohammad است

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha