چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام محمود رجبی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه برخی سیاستمداران غربی اعلام کرده بودند که اقدام تروریستی در فرانسه کار مسلمانان نبوده است گفت: با این قبیل اقدامات، چهره کریه دشمن هم برای مسلمانان و هم برای خودشان نشان داده می‌شود و همبستگی بین مسلمانان بیشتر خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمود رجبی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که در پرتو پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی حزب‌الله تمایل جهانیان به اسلام به خصوص اسلام ناب محمدی و شیعی رو به افزایش گذاشته بود اظهار کرد: دشمنان اسلام از این تمایل به اسلام وحشت کردند و انواع توطئه‌ها را به کاربردند تا از این تمایل بکاهند.

وی بیان کرد: دشمنان اسلام تمام سعی خود را به کار بستند تا «بیداری اسلامی» را خاموش کنند و اهانت به پیامبر اسلام(ص) آخرین توطئه آن‌ها است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: همانطور که غرب، داعش و طالبان را برای اینکه چهره اسلام را ناخوشایند، خشن و بی‌منطق نشان دهند به وجود آورد، به این حرکت در فرانسه اقدام کردند تا تمایل جهانیان به اسلام را به تنفر تبدیل کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی غربی‌ها بازگرداندن ملت‌ها از اسلام است تصریح کرد: این حرکت نه تنها از تمایل مسلمانان نمی‌کاهد، بلکه موجب می‌شود که آن‌ها هوشیار شوند و بیش از گذشته توطئه دشمنان را بشناسند و عشق به پیامبر(ص) در آن‌ها تقویت شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین رجبی با بیان اینکه بر اثر این حرکت‌ها، شاهد بودیم که مسلمانان به مسیحیان گل هدیه دادند تابه جهانیان بفهمانند منطق اسلام عدالت‌خواهی و محبت است گفت: هدف دشمنان آسیب زدن به کشورهای اسلامی است، ولی در دراز مدت باعث شکوفایی همدلی بین مسلمانان می‌شود.

وی با بیان اینکه شاهد بودیم که برخی سیاستمداران غربی نیز اعلام کرده بودند که اقدام تروریستی در فرانسه کار مسلمانان نبوده است ابراز داشت: با این قبیل اقدامات چهره کریه دشمن هم برای مسلمانان و هم برای خودشان نشان داده می‌شود و همبستگی بین مسلمانان بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha