چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تجمع طلاب

حوزه/ طلاب و اساتید مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول با شرکت در اجتماع اعتراض آمیزی، اقدام غیراخلاقی و انسانی مجله فرانسوی شارلی ابدو در هتک حرمت ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، طلاب دزفولی با تعطیل کردن درس و بحث های طلبگی اجتماع اعتراض آمیزی را در محکومیت اقدام زشت مجله شارلی ابدو برگزار کردند و با سر دادن شعارهایی چون «مرگ برآمریکا»، «مرگ بر فرانسه»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر مزدور آمریکایی» و ... تنفر و انزجار خود را از این اقدام اعلام کرده و با شعار «لبیک یا محمد(ص)» دلدادگی خود به آن حضرت را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام حسین عبداللهی، از اساتید حوزه علمیه خوزستان، در این تجمع، با بیان این که قرآن کریم هرگونه کرنش در برابر مستکبران را ممنوع کرده است، گفت: نباید در مقابل تهدیدات و هجمه های غرب، سست و از هم گسیخته شد؛ چراکه هرگونه اظهار ضعف در مقابل بیگانگان برابر با زوال و نابودی است.

وی با انتقاد شدید از اقدام مجله فرانسوی شارلی در توهین به پیامبراعظم(ص) و حمایت سران استکبار از این اقدام، ابراز داشت: علمداران استبداد و استکبار جهان از واژه آزادی بیان استفاده ابزاری می کنند، حال آنکه اگر آنها قایل به آزادی هستند، پس چرابه پیامبر اسلام(ص) که از مقدس ترین اعتقادات بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان است به بهانه این شعارها، مورد توهین قرار می دهند.

برپایه این گزارش، در پایان این اجتماع، بیانیه ای مبنی بر این که «اسلام با هر گونه ترور و تجاوز مخالف است و حقوق همه انسانها را محترم می شمارد اما آنچه امروز دامان غرب و دست نشاندگان آنان را گرفته نتیجه سیاستها و اندیشه های باطلی بوده که خود مسبب اصلی آنها بوده اند» قرائت شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما طلاب حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفولی، هیچ گونه اهانت را به پیامبران الهی مخصوصا پیامبر مهربانی و معصومین و قرآن و تمامی مقدساتمان را بر نمی تابیم و فریاد خود را بر سر استکبار جهانی، آمریکا شیطان بزرگ، انگلیس خبیث و اسرائیل نامشروع می کشیم و این حرکت بی شرمانه ی هفته نامه شارلی ابدو را محکوم می کنیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha