شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
اخلاق

حوزه/ کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان با تأکید بر ضرورت اجرای کلاس های اخلاق و مشاوره در مدارس علمیه کرد و بیان داشت: در برهه ای از زمان که از هر روزنه ای هجمه ای علیه طلاب وارد می شود، برگزاری دوره های اخلاقی ضروری است.

حجت الاسلام عباس منصوری، کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در اهواز، با اشاره به اعزام اساتید اخلاق به مدارس علمیه استان، گفت: یکی از فعالیت های اصلی معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان اعزام اساتید اخلاق به مدارس علمیه در راستای تقویت مبانی فکری و روحی طلاب است.

وی از حضور چهار استاد اخلاق برتر حوزه های علمیه کشور در خوزستان خبرداد و اذعان داشت: این چهار استاد به صورت دوره ای در ۱۷ شهرستان و بیش از ۳۰ مدرسه علمیه رفته و به اجرای دوره های اخلاقی می پردازند.

کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان، بر ضرورت اجرای کلاس های مستمر اخلاقی برای طلاب تأکید کرد و گفت: در برهه ای از زمان که از هر روزنه ای هجمه ای علیه طلاب وارد می شود، برگزاری دوره های اخلاقی ضروری است.

حجت الاسلام منصوری در پایان، اجرای کلاس های مشاوره فردی و گروهی را از دیگر برنامه معاونت تهذیب عنوان کرد و اظهار داشت: این کلاس نیز به صورت هفتگی در مدارس علمیه سطح استان برگزار می شود، اما علاوه بر آن نیز دفتر معاونت تهذیب حوزه علمیه به صورت اختصاصی اقدام به اعزام استاد مشاوره به برخی مدارس که بیشترین تقاضا و نیاز را دارند، کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha