جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
یحیی جعفری - امام جمعه کرمان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کرمان هدف از قیام امام خمینی(ره) و شکل گیری انقلاب را پیاده سازی احکام الهی در جامعه دانست و گفت: مردم متدین و انقلابی تحمل اقدامات ضد دینی و فرهنگی را ندارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سیدیحیی جعفری، امروز در جلسه کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش استان کرمان، در دفتر نماینده ولی فقیه  در استان، با تبریک دهه فجر انقلاب، به جایگاه آموزه های دینی و معارف اهل بیت(ع) در عرصه تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش باید با همکاری حوزه های علمیه، تربیت دینی دانش آموزان را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهد.

*تاکید بر جهاد علمی

وی، پیشرفت های علمی را یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: به برکت انقلاب، ایران به توفیقات علمی خوبی در دنیا دست یافته، بنابراین باید با جهاد علمی مسیر پیشرفت و آبادانی کشور را با قدرت ادامه دهیم.

امام جمعه کرمان، هدف از قیام امام خمینی(ره) و شکل گیری انقلاب را پیاده سازی احکام الهی در جامعه دانسته و با انتقاد از صدور مجوز تک خوانی زنان، ابراز داشت: مردم متدین و انقلابی تحمل چنین اقدامات ناپسندی را ندارند.

*پرونده سیاه آمریکا

حجت الاسلام والمسلمین جعفری در ادامه به مذاکرات هسته ای ایران با گروه ۱+۵ نیز اشاره کرد و ابراز داشت: آمریکا برای فعالیت های هسته ای ایران شرط گذاری می کند، در حالی خود دارای هزاران کلاهک اتمی بوده و پرونده سیاهی در این زمینه دارد.

*تقدیر از تیم هسته ای

نماینده ولی فقیه در کرمان با تاکید بر صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای ایران، به عملکرد مثبت تیم مذاکره کننده ایرانی اشاره کرد و  دکتر ظریف را فردی سیاستمدار و خردمند خواند و گفت: تیم مذاکره کننده ایران با نظر مقام معظم رهبری وارد مذاکرات شده و تاکنون عملکرد خوبی داشته است.

*بهانه گیری ها را کنار بگذاریم

رئیس شورای حوزه علمیه کرمان با اشاره به اینکه باید بهانه گیری و ایرادهای بنی اسرائیلی را کنار گذاشت، تصریح کرد: اگر اصل مذاکرات را پذیرفته ایم، باید از طرح بهانه ها خودداری کنیم، البته ممکن است مذاکرات به نتیجه برسد و احتمال به نتیجه نرسیدن نیز وجود دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha