دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام لاکانی مدیر حوزه گیلان

حوزه / مدیر حوزه علمیه گیلان،با تاکید بر تعامل حوزه و آموزش و پرورش گفت: افزایش این تعاملات مانع بروز بسیاری از آسیب ها می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت، حجت  الاسلام والمسلمین محمد لاکانی، در کارگروه منطقه یک کشوری ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش گیلان، با اشاره به اینکه حوزه های علمیه و آموزش و پروش ظرفیت های بسیاری برای همکاری دارند، اظهارداشت: حوزه های علمیه و آموزش و پرورش از ظرفیت بسیار زیادی جهت تعامل و همکاری برخوردارند، اگر از این ظرفیت ها نهایت بهره را ببریم، نتیجه بسیار خوبی می گیریم، البته تاکنون نیز برکات بسیار فراوانی در جامعه ما داشته است و در خانواده ها هم نفوذ کرده است و والدین هم از این موضوع احساس رضایت کرده اند.

مدیر حوزه علمیه گیلان، با بیان اینکه تعامل حوزه و آموزش و پرورش در دوره اخیر جدی تر شده است، گفت:جلسات باید شکل عملیاتی تر به خود بگیرد و تمام فعالیت هایمان را اجرایی کنیم تا شاهد ثمر بخش بودن آن باشیم، اگر بتوانیم این همکاری ها را بومی سازی کنیم بسیار موفق  تر خواهیم بود.

حجت  الاسلام لاکانی با تاکید بر تعامل بیشتر برخی از لایه های آموزش و پرورش با حوزه علمیه، بیان کرد: حوزه علمیه اکنون در زمان جذب پذیرش طلبه قرار دارد لذا بایددر این جهت با برنامه ای منسجم حرکت کنیم.

وی  ادامه داد: باید در شهرستان ها هم جلسات کمیته برگزار شود تا در تبیین برخی از مسائل با مشکلی مواجه نشویم؛ ما در اعزام روحانیون به مدارس دقت ویژه ای داریم چراکه اگر روحانی از توانمندی لازم برخوردار نباشد ما را دچار مشکل می کند، در سال های اخیر اعزام گروه های تبلیغی غیر از حوزه علمیه به مدارس صورت گرفته است که گاهی ما را با مشکلاتی مواجه کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha