سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جعفری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کرمان گفت: روحانیت هیچ‌وقت دنبال تشریفات نبوده‌ و نخواهد بود، ولی تأمین حداقل معیشت یک امر ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری، صبح امروز در دیدار با رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و هیئت همراه، در کرمان با تبریک ایام ولادت پیامبر اسلام(ص) و هفته وحدت اظهار کرد: بسیاری از روحانیوناز نظر معیشتی وضعیت مناسبی ندارند و باید به وضعیت این قشر توجه ویژه‌ای کرد.

نماینده ولی فقیه در کرمان با اشاره به این که روحانیت هیچ‌وقت دنبال تشریفات نبوده‌ و نخواهد بود، ولی تأمین حداقل معیشت یک امر ضروری است، گفت: امیدواریم با عنایت مقام معظم رهبری و مراجع عظام و تلاش و کوشش مرکز خدمات حوزه، به مرحله‌ای نائل شویم که مسئله معیشت روحانیت حل شود.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری بیان کرد: کار مرکز خدمات حوزه در کشور ارزشمند و بی‌سابقه است و باید گام‌هایی برای تکمیل این کار برداشته شود و اگر نواقصی دارد، برطرف شود.

وی یادآور شد: مرکز خدمات حوزه باید به وضعیت علمی و تحصیلی طلاب توجه کند و طلابی که وضعیت علمی خوبی دارند را تقویت کند.

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: مرکز خدمات باید در مورد فعالیت‌های خود شفاف سازی کند و به کیفیت خدمات نیز توجه کند.

در ابتدای این دیدار، حجت‌الاسلام و المسلمین ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، گزارشی از خدمات ارائه شده از سوی این مرکز به طلاب و روحانیون و برنامه تجلیل از ممتازین تحصیلی و اساتید حوزه‌ علمیه استان کرمان را ارائه کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha