دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طلاب انار

حوزه/ مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با تاکید بر لزوم توجه به آموزش پژوهش محور، گفت: طلاب باید از فرصت‌ها استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجج‌الاسلام آزادی‌خواه، مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و  غیاثی، مدیرکل حراست این مرکز، با حضور در مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) شهرستان انار، از ممتازین تحصیلی و اساتید این مدرسه تجلیل کردند.

مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این مراسم با بیان این که امروز امکانات خوبی برای طلاب فراهم شده است، اظهار کرد: تنگناها و کمبودها هنوز وجود دارد، ولی امکانات نسبت به گذشته بهتر شده است و طلاب باید از فرصت‌ها استفاده کنند.

حجت الاسلام آزادی خواه با اشاره به این که توفیق سربازی امام زمان(عج) افتخار بزرگی است که نصیب طلاب شده است، خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن فرموده است "شما مؤمنین خود را کوچک نشمارید و ارزش خود را بدانید".

وی، پژوهش محوری در حوزه‌های علمیه را مورد تاکید قرار داد و گفت: طلاب در نظام آموزش پژوهش محور می توانند پاسخگوی نیازهای جامعه باشند.

مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات حوزه‌های علمیه همچنین با معرفی این مرکز، بیمه تکمیلی طلاب، مسکن، تأمین اجتماعی، کمیسیون خدمات ویژه و ... را از خدمات ارائه شده به طلاب برشمرد.

در پایان مراسم، با حضور حجج‌اسلام و المسلمین ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار و موسی زاده، مدیر مدرسه علمیه ولیعصر(عج)، با اهدای هدایایی، از ممتازین تحصیلی و اساتید این مدرسه تجلیل شد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha