یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
l

حوزه/ مردم ایران اسلامی با شرکت گسترده و باشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به دشمنان خواهند فهماند که همیشه در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب حاضرند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از قزوین، مرتضی روزبه، استاندار قزوین، امروز در دیدار آیت الله باریک بین، با تبریک ایام دهه مبارکه فجر و سی و ششمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی در سایه ولایت، مجاهدت علما و روحانیون و پشتیبانی ملت ایران رشید در تمام عرصه های مختلف پیشرفت خوبی صورت  حاصل شده است.

وی به ضرورت حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و بیان داشت: مردم شهید ایران اسلامی این بار نیز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت گسترده و باشکوهی خواهند داشت و با حضور با بصیرت خود به دشمنان خواهند فهماند که همیشه در صحنه دفاع از اسلام و انقلاب حاضرند.

استاندار قزوین به افتتاح پروژه های عمرانی در استان اشاره کرد و بیان داشت:در ایام دهه مبارکه فجر، در سراسر استان پروژه های مختلف عمرانی ورزشی، کشاورزی و صنعتی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

حجت الاسلام باریک بین، امام جمعه موقت قزوین نیز تبریک ایام دهه مبارکه فجر و قدردانی از تلاشهای ارزشمند استاندار قزوین، گفت: امیدوارم با تلاش مسئولان، در عرصه پیشرفت  کشور گام های موثرتری برداشته شود.

حجت الاسلام سید قریش موسوی، رئیس ستاد اقامه نماز استان قزوین نیز در این دیدار گزارشی از برنامه های مساجد استان ارائه داد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha