دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
باریک بین - روزبه

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان قزوین، با اشاره به ضرورت خدمت رسانی به آحاد جامعه، اولویت اول مسئولین اجرایی را خدمت به مردم عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در قزوین، آیت الله هادی باریک بین، امروز در دیدار مرتضی روزبه، استاندار قزوین بیان کرد: همه ما در پیشگاه خدای متعال مسئول هستیم و باید خدمت به مردم را در اولویت تمام برنامه های قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در قزوین همچنین با تقدیر از تلاش های استاندار، برای همه مدیران دستگاه های اجرایی استان آرزوی موفقیت کرد.

استاندار قزوین نیز در این دیدار با اشاره به برگزاری اجلاس نماز، گفت: پیام مقام معظم رهبری در پیام خود به اجلاس نماز نکات اراهبردی را مطرح کدند که  باید در اجرای این رهنمودها تلاش مضاعف شود.

مرتضی روزبه افزود: رهبر معظم انقلاب به ترویج فرهنگ نماز توجه ویژه ای دارند، چرا نماز برکات فراوانی در بردارد که  نباید آز آن غفلت کرد.

وی ضمن ارائه گزارشی از ساخت زائر سرای کاروان راهیان نور قزوین در خرمشهر، بیان کرد: ساخت این زائر سرا دارای پیشرفت خوبی است که امیدواریم در فروردین 94 میزبان کاروان های راهیان نور از استان قزوین باشد.

روز به با اشاره به برگزاری همایش گرامیداشت  سالگرد سفر مقام معظم رهبری به قزوین، اظهار کرد: این همایش به خوبی در استان برگزار و مورد ارزیابی قرار گرفت که باید همه مدیران دستگاههای اجرایی استان تلاش نمایند که بتوانیم به پیشرفت و توسعه استان کمک نموده که آغاز مبارکی است.

استان دار قزوین در پایان تصریح کرد: طلاب توانمندی در مدارس علمیه استان حضور دارند که باید از آنه در اجرای برنامه های مختلف استفاده شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha