دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
56

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به ضرورت تربیت عالمان فاضل، بر ارتقاء سطح علمی و اخلاقی طلاب تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، آیت الله هادی باریک بین، در دیدار اعضای شورای حوزه علمیه قزوین که شب گذشته در حسینیه شهید باریک بین دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین برگزار شد با اشاره به تاریخچه حوزه علمیه قزوین، گفت: حوزه قزوین از حوزه های مهم و تاثیر گذار در کشور بوده که عالمان برجسته ای را تحویل جامعه علمی و حوزوی داده است.

وی با تقدیر از تلاش های ارزشمند شورای حوزه علمیه قزوین، تاکید کرد: برای ادامه این مسیر، باید تلاش شود تا سطح علمی و اخلاقی طلاب مدارس علمیه قزوین ارتقاء یابد.

*ایجاد دو معاونت جدید در ساختار حوزه قزوین

حجت الاسلام والمسلمین سید موسی ابراهیمی، مدیر حوزه علمیه قزوین نیز در این دیدار با ایام ولادت با سعادت حضرت رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، گفت: روزی که رسول اکرم (ص) قدم های مبارکش را به این جهان نهاد، بزرگ ترین حادثه تاریخ بشر روی داد.

وی با اشاره به جایگاه مدارس علمیه استان اظهار کرد: امروز مدارس قزوین با نظارت نماینده ولی فقیه در استان برنامه های خوبی را اجراء می کنند  که امیدواریم این مسیر همچنان ادامه داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: اعضای شورای حوزه علمیه استان در جلساتی که با امام جمعه قزوین دارند تصمیمات مهمی را در رابطه با برنامه ها ی حوزه اتخاذ می کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین از ایجاد دو معاونت در حوزه علمیه استان خبر داد و گفت: معاونت های پژوهش و تبلیغ، با تصویب شورای حوزه استان تشکیل و حجج الاسلام سید مصطفی ابراهیمی به عنوان معاونت پژوهش و عباس فغانی به عنوان معاون تبلیغ منصوب شده اند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    0 0
    باسلام نام معاون تبلیغ عباس فغانی صحیح است