چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت‌الاسلام سالک

حوزه/ امروزه با توجه به شرایط موجود یا باید با آمریکا سازش کرده، امتیاز بدهیم و نوکری و ذلت را قبول کنیم و یا این که جبهه عظیم فرهنگی را به منظور تعمیق معارف دینی، با هدف حاکم کردن دین در جامعه تشکیل دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک، در همایش فجر بیداری که شب گذشته در قزوین برگزار شد بیان کرد: دشمنان نظام همواره در حال توطئه چینی هستند و ما هم برای مقابله با این توطئه ها، باید نیروی تفکر و قوه های سیاسی، اقتصادی، نظامی، معنوی را به خدمت گرفته و در همه حال آماده باشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شاخصه ها اصلی دشمنان، گفت: جبهه استکبار جهانی یک جبهه عظیم است و شاخصه اصلی آن ضدیت با خداوند و دین و در زمان کنونی ضدیت با نظام جمهوری اسلامی و ولایت است.

نائب رئیس فراکسیون روحانیون مجلس نهم ادامه داد: دشمنان وقتی فهمیدند با راهکارهای نظامی نمی توانند علیه انقلاب کاری انجام دهند، از طریق تکنولوژی های مختلف و وسایل ارتباط جمعی به داخل خانه های ما نفوذ کرده و امروز حضور دشمن به واسطه سایت های اینترنتی و ماهواره در داخل منازل ما جدی است.

حجت الاسلام والمسلمین سالک اضافه کرد: در حال حاضر 180 کانال تلویزیونی و ماهواره ای فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی ایران، در حال فعالیت و پخش برنامه هستند که 16 کانال از آنها مخصوص ایرانیان و تشیع است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به توطئه های جدید دشمنان، گفت: دشمنان نظام با استفاده از تمام امکانات سعی دارند تا از جریان کربلا و عاشورا به نفع خود استفاده کرده و جریان شیعه انگلیسی را به عنوان طرفداران امام حسین (ع) معرفی کنند!

وی یادآور شد:  امروزه با توجه به شرایط موجود یا باید با آمریکا سازش کرده، امتیاز بدهیم و نوکری و مزدوری و ذلت را قبول کنیم و یا این که جبهه عظیم فرهنگی را به منظور تعمیق معارف دینی، با هدف حاکم کردن دین در جامعه تشکیل دهیم.

نائب رئیس فراکسیون روحانیون مجلس نهم افزود: برای این منظور هر فرد باید از داخل خانه و خانواده خود شروع به فعالیت کرده و با تشکیل حلقه های فرهنگی، به مقابله با استکبار بپردازیم.

حجت الاسلام والمسلمین سالک با اشاره به اینکه امروز دشمنان همه فعالیت های خود را روی اسلام، جدا کردن مردم از دین و جدایی  بین مردم و ولایت متمرکز کرده اند، ابراز داشت: دشمنان نظام با تمام قوا درصدد نابودی اسلام و دین پیامبر اکرم(ص) هستند و در این عرصه اگر فتح الفتوح می خواهیم باید با تربیت انسان هایی در دامن اسلام، قرآن و و لایت، با این توطئه ها مقابله کنیم.

وی با اشاره به هجمه های فرهنگی با استفاده از فضای سایبری و تکنولوژی های جدید، بیان داشت: در بخش فعالیت های فرهنگی برخی افراد قصد دارند قبح و زشتی برخی کارها را ازبین ببرند تا هر کس هر کاری دلش خواست انجام دهد ؛ برگزاری کنسرت در شهرهای مختلف و حاشیه های مربوط به آن نمونه ای از این فعالیت ها است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا، گفت: این اقدام حکیمانه رهبر معظم انقلاب، در راستای دفاع از اسلام، آموزه های انقلاب و آرمان های امام راحل(ره) بود؛ بنابراین ماباید انقلاب اسلامی را به جهان صادر می کنیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، جدا کردن مردم از ولایت را از توطئه های دشمنان برشمرد و گفت: ولایت فقیه ستون و خیمه جامعه اسلامی و دینی است و امروز دشمنان درصددند تا از طریق مفاهیم عاشورایی و انتظار، رهبری و روحانیت را تضعیف کنند.

وی افزود: اگر قرار است نظام پا برجا بماند، باید به کلام حضرت زهرا (س) که فرمود "مَثل امام و رهبری مَثل کعبه خداست که مردم باید به سراغ آن بروند" عمل کنیم و این امر رمز موفقیت و پیرزوی انقلاب ماست که همگان باید آن را مورد توجه و عمل خود قرار دهند.

نائب رئیس فراکسیون روحانیون مجلس نهم تصریح کرد: ا انقلاب امانتی در دست ماست که باید آن را حفظ کرده و به آیندگان بسپاریم تا مورد لعن قرار نگیریم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha