سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 344409
۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
12

حوزه/ مسابقات فوتسال جام شهدای روحانی حوزه علمیه و بسیج طلاب استان گلستان، به مناسبت سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی با حضور 16 تیم، در گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین ملکی، مدیر حوزه علمیه استان گلستان، در افتتاحیه این مسابقات، با اشاره به این که توانمندی و سلامت و آمادگی جسمانی یکی از اصول مورد علاقه اسلام است، گفت: ورزش تنها برای تقویت قوای جسمانی نیست، بلکه باید روح و روان را نیز تربیت و تقویت کرد.

وی تصریح کرد: باوجود مشکلات موجود در ورزش که گریبان جامعه را گرفته، وظیفه طلاب و روحانیون است که در این فرصت، ورزش پاک را به جامعه نشان دهند.

برپایه این گزارش، مسابقات فوتسال به همت معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان گلستان برگزار گردید و طی آن، تیم‌های منتظریه گنبد، بسیج طلاب، امام خمینی (ره) و دارالشفاء گرگان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که در نهایت دو تیم بسیج طلاب و مدرسه امام خمینی (ره) با پشت سر گذاشتن رقیبان، جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کردند.

در دیدار نهایی، تیم بسیج طلاب توانست بازی را با نتیجه 2 بر یک به سود خود پایان دهد.

همچنین نماز جماعت ظهر و عصر نیز حین مسابقات، به امامت حجت الاسلام والمسلمین حسینی، دبیر شورای حوزه علمیه استان و امام جمعه شهرستان مینودشت این شهرستان اقامه شد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha