دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
احمد چوگانی فارس

حوزه/ روحانیون و متصدیان امور فرهنگی بايد نياز امروز جامعه و جوانان را از معارف غنی ائمه(ع) استخراج کرده و در اختیار آحاد مردم به ویژه جوانان قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمين احمد چوگاني در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در شیراز با اشاره به لزوم نشر عملی و علمی معارف اهل بیت(ع) در جامعه، گفت: باید شناخت خود از اهل بيت(ع)  را بالا برده تا با درك صحيح از معارف ائمه(ع) بتوانيم با روش هاي دقيق و استفاده از ابزارهای نوین در راستای نشر این معارف غنی گام هاي موثري برداريم.

وي ادامه داد: با توجه به اينكه عصر کنونی، عصر ارتباطات و تكنولوژي است، وضعيت ارتباطات گسترش پيدا كرده و از طريق اين صنعت مي توان معارف اهل بيت(ع) را بصورت فراگیر ترويج داد.

عضو جامعه روحانيت شيراز ترویج معارف اهل بیت(ع) را براساس نیاز مخاطبان ضروری خواند و گفت: روحانیون و متصدیان امور فرهنگی بايد نياز امروز جامعه و جوانان را از معارف غنی ائمه(ع) استخراج کرده و در اختیار آحاد مردم به ویژه جوانان قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمين چوگاني تصریح کرد: اگر رفتار و عملكرد ما براساس مبانی اسلامي و ارزشي باشد، قطعاً مردم جذب مکتب اهل بيت (ع) خواهند شد و اگر به معارف عمل نكنيم و به آنها پايبند نباشيم، قطعاً كلام ما در مخاطب اثر نخواهد كرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha