شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 344836
۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
روحانیون با رهبری

حوزه/ قطعه سرود «ولایت» به منظور جمع‎خوانی در دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب اسلامی تولید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حسن میلانی، رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی امروز، 28 بهمن در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: قطعه سرود «ولایت» توسط گروه بینالمللی طارق تبریز به منظور جمعخوانی در دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب اسلامی تولید شد که این قطعه به دو زبان فارسی و ترکی آذری اجرا شده و حاوی مضامین زیبا و بدیع در رابطه با تجدید بیعت مردم آذربایجان با آرمانهای انقلاب اسلامی و ولایت است.

وی ادامه داد: این قطعه 5 دقیقه‌ای به سفارش استانداری آذربایجان شرقی تولید شده و در سالروز قیام خونین مردم تبریز در 29 بهمن 1356 و همزمان با دیدار چند مردم آذربایجان با رهبر فرزانه انقلاب، توسط مردم در حضور معظم‌له اجرا خواهد شد.

این فعال فرهنگی افزود: در سالروز حماسه ۲۹بهمن سال ۵۶ تبریز، کاروان چندهزارنفری از مردم آذربایجان شرقی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب به تهران می‌روند و بیعت خود را با ولایت فقیه اعلام می‌کنند.  

رئیس حوزه هنری آذربایجان شرقی با تأکید مجدد بر اینکه سرود بسیار زیبای «ولایت» برای دیدار با رهبری سروده شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم صدا و سیما نیز بتواند این همخوانی مردم تبریز را پوشش دهد تا پیام آن به نحواحسن به گوش همه ملت ایران برسد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha