یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 345605
۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۱
مکارم اخلاق

حوزه / معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: کلاس‌های اخلاقی برای بالا بردن سطح تهذیبی و اخلاقی طلاب مدارس علمیه استان به مدت دو هفته برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه با اعلام این مطلب اظهار داشت: به منظور افزایش سطح تهذیبی و اخلاقی طلاب جوان طبق برنامه های مدون، سلسله کلاس‌های اخلاقی به مدت دو هفته برگزار خواهد شد.

وی گفت: برای این دوره دو استاد از قم دعوت شده‌اند، بر همین اساس استاد رخشا برای مدارس علمیه شهرستان‌های سنقرو کلیایی، صحنه، کنگاور و هرسین و همچنین استاد منصوری برای مدارس آیت الله العظمی بروجردی (ره) کرمانشاه ،سرپل ذهاب ،اسلام آباد غرب و گیلانغرب اقدام به برگزاری این کلاس ها خواهند نمود.

حجت الاسلام محمدی‌فر افزود: از آنجا که خودسازی و اخلاق از ارکان اصلی تربیت است، لذا در این راستا برای افزایش بیشتر و بهتر سطح تهذیبی و اخلاقی، این کلاس ها از امروز آغاز شده است.

معاون حوزه استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان ساخت : سعی نموده ایم این کلاس‌ها را به صورت مستمر و در سطح تمامی مدارس استان برگزار نماییم تا همه طلاب بتوانند در این کلاس‌ها شرکت نموده و بهره کافی را از آنها ببرند .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha