دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
خانواده

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان گفت: درراستای طرح «طلیعه» کارگاه آموزشی شیوه انتخاب همسر از دیدگاه اسلام برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از همدان، حجت الاسلام  حجت الله کشوری دلاور گفت: ازدواج مقوله بسیار حساس و مهمی در زندگی فردی و در تشکیل خانواده به عنوان بنیاد هر جامعه ای است. توجه به حساسیت ها و نیازمندی های این دوره مستلزم داشتن دانش و آگاهی کافی در آن است و بی تردید اقدام آگاهانه و سنجیده، به تشکیل خانواده ای موفق انجامیده و از آسیب های بسیاری پیشگیری می کند.

وی افزود: در همین راستا معاونت تهذیب حوزه علمیه همدان در پاسخگویی به اولویت ها ، ضرورت ها و نیازهای موجود در این زمینه، با راه اندازی طرح «طلیعه» اقدام به برگزاری کارگاه های تربیتی آموزشی انتخاب همسر نموده تا در مقطع حساس همسر گزینی، طلابی که در آستانه امر مقدس ازدواج قرار دارند، مورد راهنمایی و حمایت صحیح قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این دوره آشنایی صحیح طلاب با ویژگی های همسر مناسب و پیشگیری از بروز آسیب های احتمالی در عرصه خانواده می باشد.

این استاد حوزه همدان  اضافه کرد: طلاب در مدت برگزاری کارگاه با موضوعاتی از قبیل معیارهای همسر مناسب، روش ها و راهکار های دستیابی به شناخت صحیح در مرحله همسر گزینی و شناخت تفاوت های اساسی زن و مرد آشنا می گردند.

حجت الاسلام کشوری دلاور گفت: کارگاه آموزشی طرح طلیعه پنج شنبه 21 اسفند ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین عباسی برگزار خواهد شد .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha