دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عباس کعبی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: برنامه عظیم و معنوی راهیان نور با حضور میلیونی مردم به منزله تجدید بیعت آحاد امت حزب الله با ولایت و شهدای سرافراز است.

حجت الاسلام و المسلمین کعبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق تصریح کرد: این حضور میلیونی و باشکوه توده های مردم به خصوص نسل جوان در مناطق عملیاتی جنوب کشور پیامی آشکار به دشمنان انقلاب و نظام است که بدانند و آگاه باشند که این ملت مقاوم و بصیر ، هیچ گاه از آرمان هایش دست برنخواهد داشت.

وی راهیان نور را حرکتی عظیم و معنادار در مسیر اهداف و آرمان های والای امام(ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس توصیف کرد و افزود: راهیان نور، یک برنامه بسیار اثرگذار معنوی و فرهنگی می باشد که برکات بسیاری را برای جامعه جوان ما به همراه داشته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همچنین تاکید کرد: بسیار مهم است و باید از ظرفیت عظیم فرهنگی راهیان نور در جهت خنثی سازی توطئه های نرم و پیچیده دشمنان، نهایت استفاده را کرد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم حراست از میراث خونین شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: همه ما مدیون رشادت ها و حماسه های شهدای والامقام هستیم و با حضور در برنامه راهیان نور، هر ساله با آنان تجدید پیمان می کنیم که در دفاع از اسلام و انقلاب و تبعیت از ولایت فقیه، به هیچ وجه دچار سستی و کوتاهی نشویم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha