یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
غلامحسین نوفرستی

حوزه/ اگر همدلی و هم زبانی به بدنه جامعه تزریق شود، دست آوردهای بزرگ و عظیمی خواهد داشت که مهمترین آن، تقویت و پیشرفت تولیدات ملی و گذر از تحریم های ظالمانه غرب خواهد بود.

در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اشاره به شعار امسال، گفت: مقام معظم رهبری با در نظر گرفتن توانمندی ها و مشکلات سیاسی، اقتصادی داخلی و خارجی، در هر سال یک شعار را برای پیشرفت و همبستگی جامعه اسلامی ایران انتخاب می کنند و با توجه به شعارهای چند سال اخیر، شعار امسال دیدگاه جدیدی بود که به جامعه از نظر همدلی  وهمزبانی تزریق شد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به ماموریت و رسالت جدید دولت و ملت، خاطر نشان کرد: شعار امسال ماموریتی و رسالت جدید در تمام ابعاد به خصوص همدلی وهم زبانی بیشتر بین دولت و ملت برای پیشبرد اهداف انقلاب و جامعه اسلامی خواهد بود.

وی، رمز موفقیت بیشتر جامعه را تحریم ها و فشارهای غرب در افزایش همدلی و هم زبانی بین دولت و ملت دانست و تاکید کرد: اگر همدلی و هم زبانی به بدنه جامعه تزریق شود، دستاوردهای بزرگ و عظیمی خواهد داشت که مهمترین آن، تقویت و پیشرفت تولیدات ملی و گذر از تحریم های ظالمانه غرب خواهد بود.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به فراموش نکردن شعارهای سال های قبل و در نظر گرفتن شعار امسال، اظهار کرد: تکلیف بر دوش تمام مسئولین و دولت مردان است که شعار های سال قبل را همراه با شعار امسال برای رسیدن به یک جامعه اسلامی نمونه و قوی به کار گیرند.

وی تصریح کرد: مولفه قدرت دو وجه دارد یک وجه آن اقتصادی و وجه دیگر آن فرهنگی است که محور پیشرفت آن بر همدلی و همزبانی دولت و ملت استوار است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی، انتقاد و پیشنهاد صادقانه و همچنین بالا رفتن سطح تحمل نقد پذیری در دولت را از الزامات پیشرفت دانست و افزود: فضای جامعه  باید دارای  نقد و انتقاد صادقانه و دلسوزانه باشد و دولت مردان نیز باید سطح تحمل خود را برای نقد و پیشنهاد های سازنده بالابرند.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران، خاطر نشان کرد: از اول انقلاب تاکنون، رمز پیروزی نظام، حضور مردم در تمام صحنه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... بوده که این نشان از مردم سالاری دینی در ایران دارد.

حجت السلام نوفرستی یادآور شد: دشمن می خواست  با رخنه بین دولت و ملت، عزت، سربلندی و مقاومت بزرگ  کشور عزیزمان را از بین ببرد که با درایت و هوشیاری مقام معظم رهبری، توطئه و نیرنگ دشمنان نظام محکوم به شکست شد.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha