جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
15

با حضور جمعي از كاركنان و معاونين و مسئولين حوزه علميه اصفهان، مراسم توديع و معارفه مسئول واحد تبليغ و هجرت اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از اصفهان، مراسم توديع و معارفه مسئول واحد تبليغ و هجرت مركز مديريت حوزه علميه اصفهان، امروز با حضور، معاون تهذيب و تبليغ  حوزه علميه ، وجمع كثيري از معاونين تبليغ استان برگزار شد.

در اين مراسم حجت الاسلام محسن عباسي كه بيش از چهار سال مسئولیت واحد تبليغ و طرح هجرت مركز مديريت حوزه علميه اصفهان را بر عهده داشت، توديع و حجت الاسلام حجت قرباني به عنوان مسئول جديد تبليغ و هجرت مركز مديريت حوزه علميه اصفهان معارفه شد.

همچنين در اين مراسم برخي از معاونين تبليغ شهرستان هاي استان چون شهرستان فلاورجان، مباركه، سميرم، شهرضا، اردستان، مناطق شرق اصفهان به ارائه نقطه نظرات و پيشنهادات خود به منظور ادامه مسير تبليغ استان هرچه بهتر و موثرتر پرداختند.

افرايش حمايت‌هاي معنوي و مادي از سوي مسئولين امر و ارگان هاي مربوط به منظور انجام خدمت تبيلغ بهتر و همچين هماهنگي بيشتر ميان واحدهاي اعزام كننده مبلغين طرح هجرت به مناطق محروم همچون حوزه عليمه و سازمان تبليغات اسلامي و دفتر تبليغات  از جمله مواردي بود كه دراين مراسم از سوی مسئولان مختلف مطرح شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha